افزایش نگران‌کننده موارد بستری کرونا در بیمارستان‌های فارس
کد خبر: 4072210
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

افزایش نگران‌کننده موارد بستری کرونا در بیمارستان‌های فارس

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، افزایش موارد بستری بیماران کرونا در بیمارستان‌های استان فارس را نگران‌کننده خواند.

نشست ستاد مدیریت کرونا، دانشگاه علوم پزشکی شیراز به گزارش ایکنا از فارس، مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 29 تیرماه در نشست امروز ستاد مدیریت کرونا این دانشگاه از افزایش موارد بستری مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های فارس خبر داد و گفت: در شبانه‌روز گذشته ۷۶ بیمار جدید مثبت و مشکوک دارای علام کرونا در بیمارستان‌های فارس بستری شده‌اند.

وی، مجموع تعداد بیماران بستری در بخش‌های مراقبت کرونا را ۳۲۷ نفر اعلام کرد که از این تعداد، ۳۰ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌های استان فارس بستری هستند.

شریفی با تأکید بر اهمیت تکمیل چرخه واکسیناسیون در گروه‌های سنی کودکان و بزرگسالان استان فارس، از مردم خواست با توجه به سرایت‌پذیری بسیار بالای زیر سویه جدید کرونا، واکسیناسیون کودکان خود را جدی بگیرند.

بررسی مصوبه‌های نشست پیشین این ستاد، ارائه آخرین گزارش‌ها و آمارهای مربوط به کرونا در مناطق مختلف استان، روند اجرای واکسیناسیون در استان، بررسی وضعیت سلامت بیماران بستری در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌های فارس، آمار ورودی جدید بخش‌های کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان، دیگر محورهای این نشست بود.

انتهای پیام
captcha