اطعام ۸ هزار نیازمند به همت کانون‌های مساجد چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4071836
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
در روز عید غدیر انجام شد

اطعام ۸ هزار نیازمند به همت کانون‌های مساجد چهارمحال‌وبختیاری

با مساعدت مؤسسه حضرت خدیجه(س) در عید سعیدغدیرخم و با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت کانون‌های مساجد استان، طبخ و توزیع غذا در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ انجام و بیش از هشت هزار نفر بر سفره غدیر در چهارمحال و بختیاری میهمان شدند.

اطعام نیازمندان در روز عید غدیر

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهمای استان، محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اظهار کرد: با مساعدت مؤسسه حضرت خدیجه(س) در عید سعیدغدیرخم و با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت کانون‌های مساجد استان، طبخ و توزیع غذا در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ انجام و بیش از هشت هزار نفر بر سفره غدیر در چهارمحال‌و‌بختیاری میهمان شدند.

مظاهری افزود: در طرح اطعام غدیر، خیران برنامه سمت خدا و مؤسسه حضرت خدیجه(س) مبلغی بالغ بر 20 میلیارد ریال برای اجرای این طرح کمک کردند که این طرح در 22 نقطه از روستاها و مناطق عشایرنشین بخش بازفت شهرستان کوهرنگ اجرا شد.

وی ادامه داد: جشن عید سعید غدیرخم در مسجد حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) روستای دزک سفلی با سخنرانی و اجرای برنامه و با حضور مردم و مسئولان شهرستانی برگزار شد که پس از اقامه نماز ظهر و عصر، سفره اطعام غدیر نیز گسترده و در ادامه بسته‌های غذای آماده شده بین مردم روستاها و عشایر بخش بازفت توزیع شد.

مظاهری گفت: همچنین در آستانه عید غدیرخم و در سیزدهمین مرحله از تهیه و توزیع بسته‌های گوشت متبرک قربانی بین عزتمندان چهارمحال و بختیاری، 1200 بسته گوشت متبرک قربانی در 28 نقطه استان در شهرها و روستاهای شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا، بروجن و فارسان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha