آزمون پایان دوره طرح «مولا تو را می‌خواند» برگزار می‌شود
کد خبر: 4071409
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
با شرکت دانشجویانی از سراسر کشور؛

آزمون پایان دوره طرح «مولا تو را می‌خواند» برگزار می‌شود

آزمون پایان دوره اولین مرحله از طرح «مولا تو را می‌خواند» با موضوع مطالعه حکمت‌های نهج‌البلاغه از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

طرح «مولا تو را می‌خواند»به گزارش ایکنا، آزمون پایان‌دوره اولین مرحله از طرح «مولا تو را می‌خواند» با موضوع مطالعه حکمت‌های نهج‌البلاغه از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه شیراز و معاونت فرهنگی این دانشگاه برگزار می‌شود.

این آزمون یکشنبه، دوم مرداد 1401 ساعت 18 برگزار خواهد شد و 70 درصد سؤالات از متن حکمت‌های نهج‌البلاغه و 30 درصد نیز از خلاصه جلسات گذشته طرح می‌شود، ضمن اینکه شرکت در آن برای دانشجویان سراسر کشور مجاز است.

به هشت نفر اول این آزمون جوایزی تعلق خواهد گرفت، همچنین گواهی پایان دوره و یک جلد کتاب نهج‌البلاغه به افرادی که در جلسات حضور مستمر داشته باشند و در آزمون امتیاز بیش از 70 را کسب کنند، اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام و دریافت فایل منبع می‌توانند به شماره 09178062548 پیام ارسال کنند.

یادآوری می‌شود، «مولا تو را می‌خواند» نخستین طرح ملی نهج‌البلاغه‌خوانی ویژه دانشجویان سراسر کشور با محوریت حکمت‌هاست که با تدریس هفتگی حجت‌الاسلام مهدوی ارفع، بنیانگذار نهضت جهانی نهج‌البلاغه‌خوانی در 16 هفته اجرا و از 20 بهمن 1400 آغاز شد، هر چهارشنبه نیز جلسات آن برگزار می‌شد.

انتهای پیام
captcha