فعالان فضای مجازی بسیج فارس گردهم می‌آیند
کد خبر: 4071283
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳

فعالان فضای مجازی بسیج فارس گردهم می‌آیند

نخستین گردهمایی سراسری فعالان فضای مجازی بسیج استان فارس با عنوان «یاران منتظر» در شیراز و 36 شهرستان استان به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

محمد صحت، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به منظور هویت‌بخشی و تعمیق روحیه اعضای شبکه فضای مجازی بسیج، اولین گردهمایی سراسری فعالان فضای مجازی بسیج استان فارس به صورت همزمان در شیراز و 36 شهرستان استان فارس برگزار می‌شود.

محمد صحت، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس امروز، 25 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در شیراز گفت: یک جنگ تمام عیار مجازی و رسانه‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جریان است و باید ضمن برنامه‌ریزی و اقدام پدافندی در برابر جنگ شناختی و ادراکی دشمن که منجر به دفع و خنثی‌سازی عملیات آن‌ها می‌شود، در طرح‌ریزی و اجرای عملیات آفندی در برابر دشمنان ایران اسلامی نیز هوشمندانه عمل کنیم.

وی افزود: نقش ورود آگاهانه بسیج به حوزه سواد رسانه‌ای، ساماندهی فضای مجازی، آگاهی سازی و اشرافیت شبکه‌های اجتماعی به دلیل گستردگی بسیار آن بسیار مهم و حائز اهمیت است که به همین منظور سازمان فضای مجازی سپاه فجر بر اساس وظیفه ذاتی اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج تحت عنوان «یاران منتظر» در شیراز، ورزشگاه شهید دستغیب و شهرستان‌های استان فارس به طور همزمان در روز چهارشنبه، 29 تیرماه 1401 می‌کند.

صحت در پایان یادآور شد: ایجاد هم‌افزایی بین فعالان فضای مجازی بسیج و تبیین، تشریح اهداف چشم‌انداز سازمان از اهداف این همایش است.

انتهای پیام
captcha