اسامی برگزیدگان یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر
کد خبر: 4071049
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

اسامی برگزیدگان یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر

اسامی برگزیدگان یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر اعلام و طی مراسمی که شب گذشته 24 تیرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد از ایشان تجلیل به عمل آمد.

 یازدهمین جشنواره بین‌الملی مد و لباس فجربه گزارش ایکنا، اسامی برگزیدگان یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از سوی کارگروه مد و لباس شورای فرهنگ عمومی کشور اعلام و طی مراسمی از ایشان تجلیل شد.

در بخش زیورآلات مهارت‌جویی و از میان 10 کاندیدای این بخش، به ترتیب فاطمه محمدی، مریم آدمیان و مژده علی‌نژادفر حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند. همچنین، در بخش برگزیدگان بخش لباس رسمی و غیر رسمی بانوان، آقایان و نوجوانان نیز زهرا توکلی‌فرد(لباس بانوان)، اشرف‌السادات میرباقری(لباس آقایان) و دنیر حیدری(لباس بانوان) شایسته تقدیر شدند.

در بخش لباس رسمی و غیر رسمی بانوان نیز از میان هشت کاندیدا، الهه صفی‌نژاد، نگین طاهری و الناز برخورداری حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند. همچنین، در حوزه برگزیدگان پارچه مهارتی نیز از میان پنج کاندیدا ریحانه اعرابی نایینی شایسته تقدیر شد.

همچنین، در قسمت زیورآلات مهارتی نیز از میان 11 کاندیدا، مهدیه مهدی‌زاده، مهرنوش سلطانی و ابوالفضل رحیمی رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند. در بخش کیف و کفش مهارت‌جویی نیز از میان هفت کاندیدا، آیدا آزاد، صدیقه اشرفی مهابادی و زهرا کریمی‌زاده اول تا سوم شدند.

در قسمت بخش ویژه لباس مشاغل(مهارت‌جویی و تصویرگری اثر) نیز ملیحه صفار خوزانی، زینب کاویانی و سیده زینب دهقانی رتبه‌های اول تا سوم جشنواره را به خود اختصاص دادند. در حوزه چادر(مهارتی) نیز از میان چهار کاندیدا و بدون اینکه فردی حائز رتبه اول شود، طاهره شب‌خیز و هانیه آقابرارزاده به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین، در حوزه پارچه مهارتی نیز از میان هفت کاندیدا، غزاله اخلاقی، فائزه عبدالملکی و صدیقه غفوری‌زاده به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم این دوره از جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر شدند.

یادآور می‌شود، در حوزه حجاب و پوشش‌های اسلامی نیز  به ترتیب، سحر تلقانی، مرضیه ایوتین و سارینا جوادیان(سه نفر حایز رتبه یک شدند)، طاهره شبخیز و هانیه اقابرارزاده حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.  

انتهای پیام
captcha