«غزال» و «روز فرشته» میهمان سیما شدند + فیلم
کد خبر: 4070759
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

«غزال» و «روز فرشته» میهمان سیما شدند + فیلم

در پایان هفته جاری فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی ایرانی از شبکه‌های سیما روی آنتن خواهد رفت. «غزال» ساخته مجتبی راعی و «روز فرشته» به کارگردانی بهروز افخمی از جمله این آثار هستند.

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی؛ «غزال»، «زن خوب مرد خوب»، «به قید قرعه»، «مسافر ارغوان»، «روز فرشته» و... پنج‌شنبه و جمعه 23 و 24 تیر ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «غزال» به کارگردانی مجتبی راعی، جمعه 24 تیر ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: معصومه که نویسنده است قصد دارد با استفاده از خاطرات مادر خود قصه‌ای در مورد زمان جوانی مادر بنویسد. غزال مادر معصومه در مورد اتفاقاتی که در زمان کشف حجاب برای او رخ داده برای دخترش می‌گوید. فاطمه گودرزی، زنده یاد نیکو خردمند و محمود‌ پاک‌نیت در فیلم سینمایی «غزال» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «يک اشتباه کوچولو» به کارگردانی افسانه منادی، جمعه 24 تیر  ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. داستان این فیلم درباره ماجراهای کودکی بسیار شیطان و بازیگوش به نام آرین است که بارها و بارها همچون یک مجرم کوچولو به او نگاه شده است. او نمی داند چرا دست به هر کاری می زند عاقبت کارهای او این گونه می شود. امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی، علی منادی و نقی سیف جمالی در فیلم تلویزیونی «یک اشتباه کوچولو» بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «زن خوب؛ مرد خوب» به کارگردانی علی اسداللهی، جمعه 24 تیر ساعت 24 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این فیلم درباره دو باجناق به نام‌های ایرج و تورج است که با دو خواهر به نام‌های نغمه و نگار ازدواج کرده‌اند. این دو که دائم از سوی همسرانشان مورد تحقیر قرار می‌گیرند، به طور اتفاقی با گوشت شترمرغ تولیدی یک مزرعه تحقیقاتی آشنا می‌شوند، که زنان به محض خوردن آن، به افرادی بسیار آرام و مطیع شوهرانشان تبدیل می‌شوند. هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، فریبا نادری و شبنم فرشاد‌جو در فیلم تلویزیونی «زن خوب؛ مرد خوب» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم تلویزیونی «مسافر ارغوان» به کارگردانی اسماعیل رحیم‌زاده‌، پنج شنبه 23 تیر ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: سید مرتضی کاظمی، فرمانده سابق جنگ و مدرس کنونی حوزه علمیه مروی تهران، پس از مطالعه آخرین نامه حسین تهامی(بسیجی مفقودالاثر) تصمیم می گیرد به درخواست مادر حسین لبیک گفته و برای پیدا کردن اثری از حسین به منطقه غرب سفر کند. سید مرتضی فرمانده حسین در زمان جنگ بوده است. در آن زمان مادر حسین به خاطر عمل چشم در بیمارستان بستری شده بود، چون سید مرتضی با مرخصی حسین برای دیدن مادرش موافقت نمی کند. امیرحسین مدرس، محرم زینال‌زاده، مهدی صبایی، زهرا سعیدی، علیرضا جاویدنیا و افشین نخعی در فیلم تلویزیونی «مسافر ارغوان» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «شبی در تهران» به کارگردانی بهرام کاظمی، جمعه 24 تیر ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم داستان یک زن و شوهر جوان را حکایت می‌کند که برای استخدام در شرکتی از رشت عازم تهران می‌شوند. اما در طول سفر و در تهران مشکلات متعدد سراغ آنها می‌آید. ماهایا پطروسیان، رامبد جوان، سعید پیردوست و محمد شیری در فیلم سینمایی «شبی در تهران» هنرنمایی کرده اند.

فیلم سینمایی «مدرسه پیرمردها» به کارگردانی سیدعلی سجادی‌حسینی، جمعه 24 تیر ساعت 19 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم خواهیم دید: پسران یک پیرمرد به نام پاک نهاد (عمو سبیلو) برای به دست آوردن اموالش او را در یک آسایشگاه سالمندان پنهان می کنند که ناگهان بچه ها متوجه می شوند عمو سیبیلو زندانی شده و با همراهی چند پیرمرد دیگر به دنبال نقشه برای فراری دادن او هستند. سعید پورصمیمی، اکبر عبدی، زنده یاد مهدی فتحی، گوهر خیراندیش، زنده یاد جعفر بزرگی، زنده یاد جمال اجلالی و علیرضا رئیسی در فیلم سینمایی «مدرسه پیرمردها» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «روز فرشته» به کارگردانی بهروز افخمی، جمعه 24 تیر ساعت 18 از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: عنایت‌الله که فردی ثروتمند و در عین حال پول دوست و خسیس است برای رسیدگی به پرونده یکی از همکارانش به نام فرزین به دادگاه می‌رود. او در جریان مشاجره با فرزین و پرتاب شدن کیفش بر روی مجسمه ساختمان، به بالای آن رفته بود ناگهان سقوط می‌کند و پس از جدا شدن روح از بدنش با پری آشنا می‌شود. پری وی را در جریان مرگ موقتش و نداشتن وقت کافی برای جبران گذشته قرار می‌دهد. عزت‌الله انتظامی، اکبر عبدی، محمدرضا هنرمند، زنده یاد اسماعیل داورفر، زنده یاد پرویز پورحسینی، زنده یاد حسین محب اهری و فرحناز منافی ظاهر، در فیلم سینمایی «روز فرشته» ایفای نقش کرده‌اند.

 شبکه شما

فیلم تلویزیونی «خط و نشان» به کارگردانی علی میرحسینی، پنج‌شنبه 23 تیر ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد. «خط و نشان» داستان زنی به نام میترا است که دچار چشم و هم چشمی شده است و شوهرش را تحت فشار قرار داده است. میترا تصمیم می گیرد به تعطیلات نوروزی و یک سفر اروپایی به همراه دوستانش برود که در این گیرودار همسرش که دیگر از خواسته‌های او خسته شده بود شرطی برای میترا می‌گذارد که شرایط تغییر می‌کند. امیر غفارمنش، نیلوفر شهیدی، زهرا داود نژاد، سید خدیجه موسوی، فاطمه امیری و عسل لطیف در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «سفر زمان» به کارگردانی امیر شهاب رضویان، جمعه 24 تیر ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است: امیر از اینکه پدرش مجبور است برای آقای فراست کار کند ناراحت است. پدر امیر در کار انیمیشن‌سازی است و یک عروسک‌ساز حرفه‌ای است ولی آقای فراست با پدرش بد اخلاق است و احترام او را نگه نمی‌دارد. خسرو احمدی، رضا بهبودی و محمد مین باشی بازیگران این فیلم هستند

انتهای پیام
captcha