رویدادهای ویژه طرح «خانواده متعالی» در فارس آغاز می‌شوند
کد خبر: 4070703
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹

رویدادهای ویژه طرح «خانواده متعالی» در فارس آغاز می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از آغاز رویدادهای ویژه طرح «خانواده متعالی» با اجرای کارگاه سه روزه، به سوی بی نهایت در شیراز خبر داد.

حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس امروز، 22 تیرماه در جمع خبرنگاران، خانواده متعالی را از برترین بخش‌های برش استانی نقشه مهندسی فرهنگ در فارس دانست و گفت: خانواده، نخستین سازمان فرهنگی مؤثری است که هر کس از آغاز تا پایان زندگی، در آن پرورش می‌یابد؛ تا آنجا که گاه خانواده را کوچک‌ترین بخش و زیربنای اجتماع می‌دانند.

وی، بالندگی و پیشرفت بیش از پیش خانواده را از ارکان فرهنگ‌سازی و کارکردهای فرهنگ و ارشاد اسلامی خواند و ادامه داد: در این راستا پس از بررسی‌های ویژه، برای نخستین بار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با حمایت از مؤسسه رواق معرفت یار شیراز و همکاری موسسه پژوهشی به سوی بینهایت شهر مقدس قم  رویدادهای تابستانی را برای هم‌استانی‌ها پیش‌بینی کرده‌اند تا از این گذار به سوی بالندگی بیشتر فرهنگی خانواده گام بردارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: در همین راستا نخستین رویداد تابستانی خانواده متعالی در شیراز کارگاه به سوی بی‌نهایت (دوره آموزشی سه روزه خانواده فطری) با حضور حجت‌الاسلام محمدمهدی مقیسه، از شهر مقدس قم طی روزهای 5 تا 7 مرداد ماه جاری ساعت 16 تا 20 برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره از طریق آدرس https://b2n.ir/Familyfars اقدام کنند همچنین شماره 09332872747 برای کسب آگاهی بیشتر علاقه‌مندان اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha