تفکر جهادی لازمه پیشرفت کشور است
کد خبر: 4070579
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

تفکر جهادی لازمه پیشرفت کشور است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه تفکر جهادی و روحیه بسیجی لازمه کار امروز کشور برای پیشرفت است یادآور شد: اساس کار گروه‌های جهادی برخواسته از دل جامعه و مردم است.

تفکر جهادی لازمه پیشرفت کشور است

به گزارش ایکنا از سمنان، غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 22 تیرماه در همایش سرگروه‌های جهادی استان سمنان با بيان اينکه گام دوم انقلاب اسلامی گام رویش‌هاست گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شد سند راهبردی اعتلای کشور است.

وی با بیان اینکه گام اول پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری حکومت اسلامی بود گفت: گام دوم انقلاب گام تحقق دولت اسلامی و آرمان انقلاب است.

سلیمانی بیان کرد: نقش مردم در گام دوم انقلاب بسیار مهم بوده و حکومت اسلامی زمینه‌ساز تشکیل تمدن اسلامی در دنیا است که در این راستا گروه‌های جهادی بسیج پیشگامان تحقق دولت اسلامی هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به تأیید و امضای سند راهبردی بسیج توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: گروه‌های جهادی هم ایجاد کننده فرهنگ جهاد هستند و هم پیشبرنده‌ این مهم در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه تفکر جهادی و روحیه بسیجی لازمه کار امروز کشور برای پیشرفت است یادآور شد: اساس کار گروه‌های جهادی برخواسته از دل جامعه و مردم است.

سلیمانی با بیان اینکه امروز پرچم عدالت‌گستری و خدمت‌رسانی به دست شما جهادگران است افزود: همه ظرفیت‌ها و امکانات برای حل مشکلات در داخل کشور وجود دارد و امروز جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت و شکوفا شدن است.

انتهای پیام
captcha