مسئولان حمایت همه جانبه از موضوع عفاف و حجاب داشته باشند
کد خبر: 4070527
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

مسئولان حمایت همه جانبه از موضوع عفاف و حجاب داشته باشند

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه عفاف و حجاب یک مطالبه مردمی است، بر ضرورت همکاری و حمایت همه جانبه مسئولان دستگاه‌هایی اجرایی از این موضوع تأکید کرد.

افسانه خواست خدایی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیرازافسانه خواست‌خدایی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه تجمع «بانوان زهرای» سومین حرم اهل بیت(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، بر ضرورت تداوم اجرای برنامه‌های عفاف و حجاب در طول سال تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا برنامه‌های عفاف و حجاب در طول سال برگزار شود نه تنها در یک مقطع زمانی خاص.

وی افزود: مسئولان در همه دستگاه‌ها باید از موضوع عفاف و حجاب حمایت همه جانبه داشته باشند و تک تک ما به عنوان مسئول باید خود را شرعاً موظف بدانیم و متولی حوزه عفاف و حجاب بدانیم چراکه این مسئله یک مطالبه مردمی است که حضور مردم در گردهمایی‌های عفاف و حجاب این مسئله را اثبات کرد.

خواست‌خدایی در ادامه با اشاره به برگزاری این برنامه گفت: اجتماع خانوادگی «بانوان زهرایی» به مناسبت روز عفاف و حجاب و در هفته عفاف و حجاب با حضور چشمگیر بانوان و نهادهای مردمی برگزار شد.

 وی با بیان اینکه شاهد حضور چشمگیر مردم بودیم، اظهار کرد: این یک مطالبه مردمی بود که بانوان عفیف این شهر، یک صدا درکنار هم قرار بگیرند.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز امروز به مناسبت هفته عفاف و حجاب  با همکاری حوزه علمیه بانوان برنامه کارگاه یک روزه آموزش مبلغان حوزه عفاف و حجاب را تحت عنوان همایش «رویش» را برگزار کرد.

وی تصریح کرد: این همایش، آموزش ۲۰۰ مبلغ در حوزه‌های علمیه بانوان بالای سطح سه حوزوی بود که با حضور بانوان حوزه علمیه و بانوان فعال شهرداری این آموزش صورت گرفت و از توانمندی این بانوان در مجموعه خدمات شهر و حوزه‌های آموزش فرهنگی شهرداری شیراز استفاده خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با یادآوری اینکه در هفته عفاف و حجاب کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز چندین برنامه را تدارک دیده است که امروز اولین روز آن بود، گفت: در هفته جاری کارگاه آموزش هویت‌بخشی به دختران ۹ تا ۱۵ سال را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha