فرهنگ کارکردی پویا دارد
کد خبر: 4070402
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳

فرهنگ کارکردی پویا دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه فرهنگ، کارکردی پویا دارد، گفت: این پویایی آن اندازه سرعتش زیاد است که خواه ناخواه، پس از چندی باید جابه‌جایی انجام شود تا از پویایی نیفتد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرگروه فرهنگی اداره کل ارشاد فارس به گزارش ایکنا از فارس، حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 21 تیرماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرگروه فرهنگی این اداره‌کل گفت: فرهنگ، کارکردی پویا دارد؛ این پویایی آن اندازه سرعتش زیاد است که خواه ناخواه، پس از چندی باید جابه‌جایی انجام شود تا از پویایی نیفتد البته جابجایی‌ها، به معنی ناکارآمدی نیست که به معنی پویایی بیشتر و به روز ماندن است.

وی، جایگاه‌ها را فرصت‌هایی محدود برای بکارگیری آن چه در اندیشه داریم دانست و افزود: در کارهای فرهنگی، اگر عشق و لذت به کار نباشد، نمی‌توان کاری را از پیش برد.

 غلامرضا خوش‌اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه این اداره‌کل نیز با ابراز خرسندی از کارکرد آرین رزمجویی، گفت: در این جابه‌جایی‌ها باید به دنبال بالندگی، پویایی و پیشرفت بیشتر بود.

یادآور می‌شود در پایان این نشست، از تلاش‌های آرین رزمجویی قدردانی و نیره محمدی به عنوان مدیرگروه امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس معارفه شد.

انتهای پیام
captcha