بسیج در خدمت به محرومان پیشگام است
کد خبر: 4070117
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰

بسیج در خدمت به محرومان پیشگام است

فرمانده سپاه کازرون با بیان اینکه بسیجیان همواره از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در کمک به هم نوع و مستضعفین پیشگام بوده و هستند، گفت: بسیج در عرصه خدمت به محرومان کارنامه درخشانی دارد.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز، 20 تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون گفت: بسیجیان همواره از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در اجرای یکی از آرمان‌های اصلی انقلاب که بارها هم توسط امامین انقلاب بر آن تأکید شده است، یعنی کمک به هم نوع و مستضعفین پیشگام بوده و هستند.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه خدمت به محرومان کارنامه درخشانی دارد، افزود: بسیجیان در این برهه از انقلاب اسلامی نیز تصمیم گرفتند برای ایجاد شادی و نشاط در دل فرزندان خردسال خانواده‌های نیازمند، لباس‌های نو را میان آنان توزیع کنند.

توکل انجام چنین اقداماتی را موجب ایجاد نشاط در میان کودکان خانواده‌های نیازمند دانست و گفت: بسیجیان جهادگر این ناحیه در قالب گروه جهادی شهید نواب صفوی به تهیه لباس‌های نو و توزیع در بین خانواده‌های ایتام و نیازمند بخش جره و بالاده پرداختند.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون، محرومیت‌زدایی و رسیدگی به محرومان را از یکی اولویت سپاه دانست و تاکید کرد: وظیفه ما خدمت‌رسانی به محرومان در نقاط دور افتاده، روستاها و شهرها است و سپاه در این راستا از هیچ تلاش و خدمتی دریغ نخواهد کرد.

وی، پیروی ازسخنان مقام معظم رهبری را راهگشای مشکلات کنونی کشور بیان کرد و گفت: باید همه مسئولان در راستای تحقق فرامین رهبری درگام دوم انقلاب قدم برداشته تا به سلامت از این روزهای سخت عبور کنیم.

توکل در پایان با قدردانی از فعالیت‌های گروه جهادی شهید نواب صفوی در سطح شهرستان کازرون و خصوصا در بخش جره و بالاده، اهم فعالیت‌های این گروه جهادی در مناطق کم برخوردار این بخش را فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، تربیتی، بهداشتی،ورزشی، اهدای بسته‌های معیشتی و پوشاک عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha