اولویت‌دهی طرح‌های زیرساختی برای حل مشکلات مردم در مجلس
کد خبر: 4070103
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

اولویت‌دهی طرح‌های زیرساختی برای حل مشکلات مردم در مجلس

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش نمایندگان مجلس برای کمک به مردم است، از اولویت‌دهی طرح‌های زیرساختی در مجلس برای حل مشکلات مردم خبر داد.

جعفر قادری، نشست های گفت و شنود، بسیج دانشجویی فارس به گزارش ایکنا از فارس، جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز، 20 تیرماه در پنجمین از سلسله نشست‌های «گفت‌ و شنود» بسیج دانشجویی فارس گفت: تلاش نمایندگان مجلس برای کمک به مردم است و تلاش می‌کنیم تا میان مردم باشیم و بتوانیم به حل مشکلات آنان بپردازیم.

وی افزود: حل برخی مشکلات به سرعت صورت نمی‌گیرد و نیاز به زمان دارد اما باید این مشکلات را پیگیری کنیم و در این راستا باید طرح‌های مرتبط را در مجلس مصوب کنیم.

قادری از اولویت‌دهی طرح‌های زیرساختی در مجلس برای حل مشکلات مردم خبر داد و با یادآوری اینکه یکی از مشکلات اساسی امروز مردم مسئله آب است، گفت: در این راستا جلساتی در حوزه آب تشکیل داده و پیگیر حل مشکلات این حوزه هستیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقال آب از منطقه خلیج فارس به استان فارس آغاز شده است، ابراز امیدواری کرد که با این اقدامات مشکلات کم آبی شرب جبران شود.

وی با تصریح اینکه مقدار آبی که برای کشاورزی گندم استفاده می‌کنیم را می‌خواهیم برای کشت گلخانه ای و محصولات صیفی به کار ببریم، تأکید کرد:. باید برای مشکلات مردم وقت گذاشت تا بتوان مشکلات را برطرف کرد زیرا حل مشکلات زمان‌بر است.

انتهای پیام
captcha