اقامه نماز عید قربان در 75 نقطه استان فارس
کد خبر: 4069561
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

اقامه نماز عید قربان در 75 نقطه استان فارس

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس از اقامه نماز عید قربان همزمان با سراسر کشور در 75 نقطه این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عادل حاجی‌پور، مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارسحجت‌الاسلام والمسلمین عادل حاجی‌پور، مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از اقامه نماز عید قربان همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: به یاری خدا نماز عید قربان در تمام شهرهایی که نماز جمعه در آن‌ها اقامه می‌شود، اقامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه البته هنوز دو شهر استان هنوز امام جمعه ندارند، افزود: به طور کلی به یاری خدا نماز عید قربان در 75 نقطه استان فارس اقامه خواهد شد.

حاجی‌پور، زمان برگزاری این نماز را ساعت 7 صبح در تمام نقاط استان اعلام کرد و افزود: در شهر مقدس شیراز نماز عید قربان با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و به امامت آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز اقامه خواهد شد.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس در خصوص تمهیدات بهداشتی نیز گفت: ما کاملاً تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و هنوز برای اقامه نماز عید قربان دستورالعمل جدیدی از سوی این ستاد به ما اعلام نشده است لذا نماز عید قربان مانند نماز عید سعید فطر برگزار خواهیم کرد.

وی در عین حال این نکته را یادآور شد: مسلماً رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین اقامه نماز در اماکنی که فضای باز دارند، در نماز عید قربان انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha