میرشکاک گواهینامه درجه یک هنری شعر گرفت
کد خبر: 4069169
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶
از سوی وزارت ارشاد و صندوق اعتباری هنر

میرشکاک گواهینامه درجه یک هنری شعر گرفت

یوسفعلی میرشکاک از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر گواهینامه درجه یک هنری دریافت کرد.

میرشکاک گواهینامه درجه یک هنری شعر گرفتبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، یوسفعلی میرشکاک شاعر و نویسنده پیشکسوت کشورمان گواهینامه درجه یک هنری را دریافت کرد.
 
در مراسم اهدای این درجه هنری که چهارشنبه‌شب؛ 15 تیر، به مناسبت روز قلم در محل منزل یوسفعلی میرشکاک صورت گرفت؛ وی طی سخنانی با قدردانی از اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر در حمایت از هنرمندان و اهل قلم گفت: توجه به اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه در استان‌های محروم ضروری است و باید از ظرفیت هنرمندان برای بهبود ساختار فرهنگی کشور بهره کافی گرفته شود.
 
یوسفعلی میرشکاک همچنین در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت هنرمندان برای بهبود ساختار فرهنگی کشور، گفت: در زمان کودکی، پدرم همواره شاهنامه می‌خواند و من نیز در کودکی می‌توانستم شاهنامه را  بخوانم. 
 
وی افزود: آموزش ادبیات فارسی از سنین کودکی و بدو شکل‌گیری شخصیت کودک باید مورد توجه قرارگیرد. زبان فارسی هویت ما است و باید در حفظ این میراث کوشا باشیم.
 
قابل ذکر است در این دیدار نیکنام حسینی‌پور؛ مشاور مدیرعامل و مسلم کریمی معاون اعضای صندوق اعتباری هنر، به‌مناسبت روز قلم به نمایندگی از مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به دیدار یوسفعلی میرشکاک رفتند.
انتهای پیام
captcha