تارنمای دانشنامه‌ دفاع مقدس لرستان طراحی می‌شود
کد خبر: 4069136
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
از سوی دانشگاه لرستان؛

تارنمای دانشنامه‌ دفاع مقدس لرستان طراحی می‌شود

طراحی تارنمای پیشنهادی دانشنامه‌ دفاع مقدس استان لرستان، به تیمی از متخصصان دانشگاه لرستان به سرپرستی محمدباقر دولتشاهی، سرپرست دانشکده فنی - مهندسی دانشگاه لرستان سپرده شد.

تارنمای دانشنامه‌ دفاع مقدس لرستان طراحی می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، در نشست مشترک دانشگاه لرستان و اداره کل حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان که امروز، ۱۵ تیر با موضوع تقویت تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای تهیه دانشنامه‌ دفاع مقدس استان و تارنمای دانشنامه، در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد، دو طرف بر انسجام هرچه بیشتر و برنامه‌ریزی هرچه دقیق‌تر برای سرعت‌بخشی به تهیه دانشنامه‌ دفاع مقدس استان لرستان، تأکید کردند.

علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در این نشست، با بیان اینکه برای تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان لرستان باید از مشارکت مردم استفاده شود، گفت: لازم است از مردم خواسته شود هرگونه اطلاعات یا خاطراتی از دوران دفاع مقدس دارند برای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان ارسال کنند.

وی افزود: اینکه تلاش شود این دانشنامه با رویکرد علمی و در عین حال مشارکت مردمی تهیه شود خود به ترویج همگانی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، کمک خواهد کرد.

محسن رشیدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان نیز در این نشست، گفت: اینکه دانشگاه لرستان این‌قدر به موضوع تهیه دانشنامه دفاع مقدس اهمیت می‌دهد و طراحی تارنمای دانشنامه را نیز برعهده گرفته است قابل تقدیر است.

وی گفت: تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان یک خدمت بزرگ در راستای فرهنگ ایثار و شهادت است؛ پس، همه باید کوشش کنیم هرچه سریع‌تر و کیفی‌تر، این دانشنامه تهیه شود.

در این نشست، مصوب شد طراحی تارنمای پیشنهادی دانشنامه‌ دفاع مقدس استان لرستان، به تیمی از متخصصان دانشگاه لرستان به سرپرستی محمدباقر دولتشاهی، سرپرست دانشکده فنی دانشگاه لرستان سپرده شود.

هدف این است که از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه لرستان برای طراحی تارنمای دانشنامه دفاع مقدس استان لرستان، استفاده شود.

انتهای پیام
captcha