نمایش دستاوردهای پایگاه‌های بسیج زرند در نمایشگاه اسوه مقاومت
کد خبر: 4069084
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

نمایش دستاوردهای پایگاه‌های بسیج زرند در نمایشگاه اسوه مقاومت

فرمانده سپاه ناحیه زرند بیان کرد: با هدف ارتقای سطح فرهنگی، بصیرتی و فعالیت‌های حوزه‌های مقاومت بسیج و رونق پایگاه‌های شهرستان زرند، دستاوردهای آن‌ها با برپایی نمایشگاه‌ اسوه مقاومت ارائه شد.

نمایش دستاوردهای پایگاه‌های بسیج زرند در طرح اسوه مقاومت

به گزارش ایکنا از کرمان، سرهنگ پاسدار حسین امیری، فرمانده سپاه ناحیه زرند، امروز، ۱۵ تیرماه در جریان بازدید از نمایشگاه اسوه مقاومت که در شهرستان زرند برپا شده است، بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارتقای سطح فرهنگی، بصیرتی و فعالیت‌های بسیج در پایگاه‌‌ها و رونق پایگاه‌‌ها است و در این نمایشگاه برای اولین‌بار دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان زرند در قالب طرح اسوه به معرض دید گذاشته شده است و در پایان از هر حوزه مقاومت یک پایگاه بسیج خواهران و یک پایگاه بسیج برادران انتخاب و به مرکز استان معرفی خواهند شد.

سرهنگ امیری با اشاره به حضور تیم بازرسی و نظارت سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه زرند گفت: در جریان این طرح تیم بازرسی با سرکشی از حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج، عملکرد برنامه‌ای و ابتکاری حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه زرند را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها فرماندهان حوزه‌های مقاومت گزارشی از عملکرد خود را ارائه دادند و تیم بازرسی با توجه به چک لیست‌ها عملکرد حوزه‌ها را در حوزه برنامه‌های ابلاغی و ابتکاری رصد کرده و مشکلات، موانع و برنامه‌های اجرایی را بررسی کرد.

فرمانده سپاه زرند مسجد محوری، محله محوری، فعالیت‌های اجتماعی و جهادی، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و ... را از جمله شاخص‌های انتخاب بهترین پایگاه‌های مقاومت در طرح اسوه دانست و بیان کرد: در برگزاری برنامه‌های مناسبتی، گشت‌های محله محور، یادواره‌های شهدای محله، برنامه‌های فرهنگی نظیر حلقه‌های صالحین، اردوهای جهادی، جزء‌خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان، افطاری، اردوهای یک روزه و ... نیز اهتمام جدی وجود داشته و برنامه‌های بسیار خوبی با تلاش بسیجیان این پایگاه برگزار شده است که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام
captcha