رئیس مجلس شورای اسلامی وارد یاسوج شد
کد خبر: 4068646
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵

رئیس مجلس شورای اسلامی وارد یاسوج شد

رئیس مجلس شورای اسلامی امروز، ۱۴ تیرماه به منظور دیدار با مقامات استان کهگیلویه‌وبویراحمد وارد فرودگاه یاسوج مرکز این استان شد.

سفر رئیس مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز، 14 تیرماه از طریق فرودگاه بین‌المللی یاسوج وارد استان شد و مورد استقبال رسمی مقامات ارشد استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.

آیین رسمی استقبال از رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تأمین و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در فرودگاه یاسوج انجام شد. حضور در نشست شورای اداری، بازدید از سد تنگ سرخ، پتروشیمی گچساران، پتروشیمی دهدشت و بازدید هوایی از برخی شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های سفر یک روزه محمدباقر قالیباف به استان کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام شده است.

براساس این گزارش، رئیس مجلس را در این سفر رؤسای برخی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس از جمله فریدون حسن‌وند، رئیس کمیسیون انرژی، محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران، محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی و مصطفی طاهری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس،  همراهی می‌کنند.

مهمترین هدف این سفر، نظارت بر اجرای مصوبات قانونی برای این استان و بررسی میزان پیشرفت پروژه‌های اصلی کهگیلویه‌وبویراحمد و اتخاذ تصمیمات لازم برای تسریع در اجرای برخی طرح‌های اصلی استان اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha