دنبال پاسداشت فرهنگ اسلامی در کنار فعالیت‌های اقتصادی هستیم
کد خبر: 4068583
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱

دنبال پاسداشت فرهنگ اسلامی در کنار فعالیت‌های اقتصادی هستیم

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت را پاسداشت فرهنگ اسلامی عنوان کرد و گفت: همواره تلاش می‌کنیم تا در نمایشگاه‌های فارس در کنار اهداف اقتصادی و تجاری، به مبانی دینی در حوزه اجتماعی و رعایت شئونات فرهنگی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی توجه ویژه داشته باشیم.

علی فرهادی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، علی فرهادی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس امروز، 13 تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اولویت‌های این شرکت گفت: همواره تلاش می‌کنیم تا در نمایشگاه‌های فارس در کنار اهداف اقتصادی و تجاری، به مبانی دینی در حوزه اجتماعی و رعایت شئونات فرهنگی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی توجه ویژه داشته باشیم.

وی بر ضرورت توجه به مسائل عفاف و حجاب تأکید و تصریح کرد: طبق چارچوب شرع و احکام مقدس اسلام، توجه و ضرورت رعایت عفاف و حجاب در همه حوزه‌ها و عرصه‌ها، لازمه حفظ و تقویت امنیت اخلاقی جامعه است.

فرهادی تصریح کرد: به منظور دستیابی به این اهداف در زمان برگزاری همه عناوین نمایشگاهی، اقداماتی مثل نصب الواح و اقلام فرهنگی در فضای محیطی و پخش پیام‌های ایجابی و تشویقی از طریق رادیو نمایشگاه در کنار تذکر لسانی که تاکید مقام معظم رهبری است، در این نمایشگاه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس تأکید کرد: تلاش ما بر این است که فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در فضای نمایشگاه‌ها آنچنان که شایسته دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اجرا کنیم.

وی همچنین گفت: از ابتدای امسال در یک حرکت ابتکاری و در جهت پاسداشت فرهنگ اصیل اسلامی انجام دادیم که در آن در آخرین روز برپایی هر نمایشگاه به موازات انتخاب غرفه نمونه به لحاظ فنی و اجرایی، غرفه نمونه فرهنگی هم انتخاب شده و از غرفه‌دارانی که شئونات اسلامی را به خصوص در حوزه عفاف و حجاب رعایت کرده باشند، تقدیر می‌کنیم.

فرهادی بیان کرد: انتخاب این غرفه داران با حضور میدانی نیروهای امر به معروف و نهی از منکر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در آخرین روز هر عنوان نمایشگاهی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha