اولویت سپاه خدمت‌رسانی به مردم است
کد خبر: 4068339
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

اولویت سپاه خدمت‌رسانی به مردم است

فرمانده سپاه کازرون با بیان اینکه سپاه از اولین روزهای تاسیس، خود را خادم ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و در انجام هر ماموریتی برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است، گفت: آنچه مهم است اولویت در خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و تلاش در جهت محرومیت‌زدایی است.

بازدید فرمانده سپاه کازرون از ساخت مسکن محرومانبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون امروز، 12 تیرماه در حاشیه بازدید از ساخت مسکن محرومین در بخش جره و بالاده شهرستان کازرون گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) ساخت 8 مسکن مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در این منطقه در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره خود را خادم ملت می‌داند، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین روزهای تاسیس، خود را خادم ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و در انجام هر ماموریتی برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

توکل یادآور شد: آنچه مهم است اولویت در خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و تلاش در جهت محرومیت‌زدایی است و در این راستا باید مشکلات مردم را شناسایی کرده و توسط خود مردم حل مسئله کنیم که یکی از این موضوعات تأمین مسکن محرومین است.

فرمانده سپاه کازرون تصریح کرد: اولویت در طرح ساخت مسکن محرومین بسیج سازندگی سپاه و کمیته امداد، ساخت مسکن محرومین در روستا‌هاست که هم به پایداری مردم در روستا‌ها و هم به مهاجرت معکوس و هم امیدآفرینی در بین مردم کمک می‌کند.

وی در پایان بیان کرد: طرح مسکن محرومین با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان کازرون و با همکاری برخی از ادارات همچون بنیاد مسکن و دیگر نهادها در حال اجراست که در مرحله اول در بخش خشت و بخش بالاده هرکدام 3 واحد و بخش مرکزی شهرستان کازرون نیز 2 واحد ساخت و ساز در حال انجام شدن است.

انتهای پیام
captcha