اعلام آغاز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در فارس
کد خبر: 4068266
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

اعلام آغاز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در فارس

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس زمان آغاز مرحله شهرستانی یا همان منطقه‌ای چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این استان را اعلام کرد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، زمان آغاز مرحله شهرستانی یا همان منطقه‌ای چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این استان را اعلام کرد و گفت: این مسابقات از چهارشنبه و پنج‌شنبه، 15 و 16 تیرماه جاری در استان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان فارس در این مرحله به 6 منطقه تقسیم‌بندی شده است، افزود: نخستین مسابقات مرحله شهرستانی در منطقه شمال استان فارس با محوریت پاسارگاد در تاریخ چهارشنبه، 15 تیرماه برگزار خواهد شد و بعد از آن هم مسابقات مرحله شهرستانی منطقه غرب استان با محوریت شهرستان کازرون در تاریخ پنج‌شنبه، 16 تیرماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس در خصوص اعلام زمان مسابقات مناطق دیگر استان نیز گفت: مسابقات مناطق دیگر از هفته آینده اجرا خواهد شد که ممکن است تاریخ آن‌ها تغییر داشته باشد لذا تاریخ دقیق برگزاری آن‌ها متعاقباً اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقات قرآن در مرکز در شیراز، در شرق استان به میزبانی جهرم برای متسابقان شهرستان‌های سروستان، فسا، داراب، استهبان و نی‌ریز؛ در جنوب استان به میزبانی لار برای متسابقان شهرستان‌های لامرد، مهر، اوز، خنج و گراش، فراشبند میزبان شهرستان‌های فیروزآباد و قیرو کارزین؛ منطقه غرب به میزبانی کازرون برای متسابقان شهرستان‌های ممسنی و رستم؛ منطقه شمال استان هم به میزبانی سعادت شهر برای متسابقان شهرستان‌های آباده، اقلید، بوانات، خرم‌بید، ارسنجان و مرودشت برگزار خواهد شد.

جلالی با یادآوری اینکه مسابقات امسال با محوریت بقاع متبرکه برگزار خواهد شد، گفت: مسابقات در سعادت شهر در حرم امامزاده سیدحسین(ع)، در جهرم در حرم امامزاده سیدحسین(ع)، در کازرون در حرم امامزاده سیدحسین(ع)، در شیراز در حرم سیدعلاءالدین حسین(ع)، در فراشنبد در حرم امامزاده آقام شهید و در لارستان در حرم امامزاده میرعلی‌بن حمزه(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha