«قرار دوازدهم» در فسا اجرا می‌شود
کد خبر: 4067928
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

«قرار دوازدهم» در فسا اجرا می‌شود

طرح ملی «قرار دوازدهم» این بار با هدف توزیع نان صلواتی بین نیازمندان در روز ۱۲ تیر ماه در شهرستان فسا اجرا می‌شود.

مهدی میری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فسا به گزارش ایکنا از فارس، مهدی میری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فسا امروز، 11 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: طرح سراسری «قرار دوازدهم» در تاریخ ۱۲ هر ماه به نیابت و به نیت سلامتی امام زمان(عج) اجرا می‌شود و بر اساس آن بسته‌های معیشتی از محل موقوفات، کمک‌های خیرین و بقاع متبرکه با عنوان مهدی یاوران تهیه و بین خانواده‌های نیازمند شهر توزیع می‌شود.

وی افزود: طرح «قرار دوازدهم» یک طرح کشوری است و نخستین مرحله از اجران آن در اسفندماه سال گذشته آغاز شد و هم‌اکنون نیز همزمان با ۱۲ تیرماه سال جاری پنجمین مرحله از این طرح در قالب تهیه و توزیع نان صلواتی اجرا می‌شود.

میری تصریح کرد: تعداد ۲۰ هزار قرص نان در روز یکشنبه، دوازدهم تیرماه از محل نیات موقوفه واقف خیراندیش مرحوم حاج میرزا فتح‌الله تهیه شده است که با اهدای حواله‌های 10 هزارتومانی از طریق مراکز اُفق بقاع متبرکه امامزاده حسن(ع)، شاهزاده قاسم(ع) و همچنین امامزاده اسماعیل(ع)، شورای امور خیریه اوقاف فسا و انجمن حمایت از خانواده زندانیان فسا بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فسا تأکید کرد: در اجرای طرح ملی «قرار دوازدهم» غالباً تلاش بر تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی است و طی چهار مرحله قبل بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی تهیه و در شهرستان فسا توزیع شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح «قرار دوازدهم» در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان شهرستان در حال اجراست؛ از تمامی خیران و نیکوکاران و مهدی یاوران فسا دعوت می‌شود برای مشارکت در این طرح خداپسندانه به مراکز افق آستان مقدس امامزادگان شهرستان فسا مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha