همدلی 450 مدرسه در فارس برای دانش‌آموزان نیازمند
کد خبر: 4067921
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

همدلی 450 مدرسه در فارس برای دانش‌آموزان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از اجرای طرح «مدارس همدل» در 450 مدرسه این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 11 تیرماه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح «مدارس همدل» در 450 مدرسه این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: در سال تحصیلی 1400-1401 استان‌های تهران، فارس و کرمانشاه در تعداد دانش‌آموزان ثبت‌نامی در طرح مدارس همدل، 3 استان برتر در کشور شناخته شدند.

وی افزود: طرح «مدارس همدل» از سال تحصیلی 1400-1399 با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای مشترک بین وزارت آموزش و پرورش و کمیته امداد کشور آغاز شده است.

موصلی تصریح کرد: طرح مذکور جهت بهره‌مندی دانش‌آموزان مستعد و با انگیزه از آموزش‌های مدارس غیرانتفاعی و هیئت امنایی است؛ به این صورت که مدارس همراه با کمیته امداد در این طرح دانش‌آموزان مستعد تحت حمایت این نهاد را به صورت رایگان ثبت‌نام می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد فارس بیان کرد: در سال تحصیلی جاری 450 مدرسه در سراسر استان با کمیته امداد فارس در طرح مدارس همدل همکاری می‌کنند که در مدارس مذکور تعداد 1436 دانش آموز (1229 نفر در مدارس غیر انتفاعی و 207 نفر در مدارس هیئت امنایی) مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام
captcha