دومین گفت‌وگوی اسلام و مسیحیت ارتدکس صربستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4067453
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
به میزبانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛

دومین گفت‌وگوی اسلام و مسیحیت ارتدکس صربستان برگزار می‌شود

دومین گفت‌وگوی دینی اسلام و مسیحیت ارتدکس صربستان با عنوان «ادیان و سلامت جامعه در جهان پساکرونا»، 14 تيرماه به میزبانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

دومین گفت‌وگوی اسلام و مسیحیت ارتدکس صربستان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به دنبال برگزاری دور اول گفت‌وگو با کلیسای ارتدوکس در دانشکده الهیات بلگراد در سال 1396، دومین دور این گفت‌وگوها به همت مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در بلگراد برگزار می‌شود.

دور دوم گفت‌وگوها با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رئیس شورای سیاستگذاری و هماهنگی گفت‌وگوی ادیان، علی‌اکبر ضیایی، رئیس مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌ها و کشیش دارکو جوگو، رئیس دانشکده الهیات دانشگاه «فوچا»ی صربستان افتتاح خواهد شد.

همچنین در این اجلاس، دو تن دیگر از اندیشمندان کلیسای ارتدکس صربستان و سه تن از اندیشمندان مسلمان از کشورمان در خصوص موضوع اصلی دور دوم گفت‌وگوها مقالات خود را ارائه داده و به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

این نشست سه‌شنبه، 14 تیرماه ساعت 9 تا 12:30 در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha