مراسم تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان «آرمین» برگزار شد
کد خبر: 4067281
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

مراسم تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان «آرمین» برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان والامقام «بهمن و خسرو آرمین» در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان آرمین

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحومه دلبر سمیعی مادر شهدای والامقام بهمن و خسرو آرمین با حضور مسئولان استانی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران امروز در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد.

آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی درگذشت خانم دلبر سمیعی مادر شهیدان والامقام «بهمن و خسرو آرمین» را تسلیت گفتند.

متن این پیام بدین شرح است:

درگذشت مرحومه مغفوره دلبر سمیعی مادر شهیدان والامقام «بهمن و خسرو آرمین» که از نمونه‌های صبر و ایثار است، موجب تألم و تأثر فراوان تمام آحاد مردم استان به ویژه جامعه ایثارگری شده است.

بی‌تردید پاداش صبر و فداکاری این مادر گرامی رحمت واسعه الهی و همجواری با اولیاءالله و ارواح پاک شهیدان عزیز است.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم این شهدای والامثام و مردم بزرگ استان از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان آن مروحومه اجر و پاداش الهی را مسئلت می‌نماییم.

گفتنی است، شهید خسرو آرمین در سال ۱۳۴۷ متولد و در دهم اسفند سال ۱۳۶۰ در عملیات والفجر ۹ در منطقه سلیمانیه مفقودالاثر شد. پیکر این شهید والامقام پس از بازگشت به کشور در گلزار شهدای باغ فردوس کرمانشاه و در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد. شهید والامقام بهمن آرمین نیز در سال ۱۳۳۹ متولد و در شانزدهم مهرماه سال ۱۳۶۷در منطقه عملیاتی سردشت (بوالفتح) آسمانی و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha