برگزاری گردهمایی مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور
کد خبر: 4067240
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

برگزاری گردهمایی مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور

پانزدهمین همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور طی روزهای ۹ و ۱۰ تیرماه به همت جامعه ایمانی مشعر در شهر قم برگزار می‌شود.

برگزاری گردهمایی مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور در قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر، امید توسنگ، مسئول دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر اظهار کرد: پانزدهمین همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور با شعار «ونصرتی لکم معدة» با حضور جامعه هیئت‌های حسینی جهبه نصرت ولی عصر(عج) با موضوع امیدآفرینی در بین مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان، پنجشنبه و جمعه، ۹ و ۱۰ تیرماه در قم برگزار می‌شود.

مسئول دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر افزود: جهاد تبیین و ایجاد جبهه نصرت ولی‌عصر(عج)،‌ میدان ‌دادن به مردم جهت کنش‌ اجتماعی‌ جمعی و مسئولیت‌پذیری، توجه ویژه به نسل کودک و نوجوان با درنظر گرفتن ظرفیت‌ها و فرصت‌های پیش‌آمده محورهای همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور است.

وی در مورد میهمانان و سخنرانان این همایش دو روزه گفت: حجج‌اسلام سعیدی آریا،‌ محمدحسین راجی،‌ محمدمهدی ماندگاری، مرتضی وافی،‌ سردار عزیز جعفری،‌ حسین یکتا،‌ عباس حیدرزاده،‌ سیداحمد عبودتیان،‌ محمدحسین کشکولی و بهروز شعیبی میهمانان و سخنرانان پانزدهمین همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور هستند.

وی با تأکید بر اینکه عموم مخاطبان حوزه هیئت می‌توانند از بستر رسانه همراه با پانزدهمین همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور باشند، تصریح کرد: محتوای این همایش به صورت اخبار، گزارش تصویری، صوت و کلیپ در وبگاه www.1542.org؛‌ کانال ایتا به نشانی eitaa.com/www1542org و صفحه اینستاگرام به نشانی instagram.com/1542org برای علاقه‌مندان قابل استفاده است.

انتهای پیام
captcha