کارگاه آموزشی «والدین توانگر، کودک توانگر» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4067190
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
به مناسبت روز ملی ازدواج؛

کارگاه آموزشی «والدین توانگر، کودک توانگر» در زنجان برگزار می‌شود

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت علی(ع) و روز ملی ازدواج، کارگاه آموزشی «والدین توانگر، کودک توانگر» توسط اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی «والدین توانگر، کودک توانگر»

به گزارش ایکنا از زنجان، همزمان با سالروز باسعادت ازدواج حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت علی(ع) و روز ملی ازدواج، کارگاه آموزشی «والدین توانگر، کودک توانگر» در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار می شود.

این کارگاه یک روزه با حضور لاله افتخاری، مشاور امور زنان و خانواده کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کشور به عنوان سخنران و لقمان ابراهیمی، دانشیار گروه روانشناسی دانشگاه زنجان و رئیس مرکز بهداشت روان و مشاوره دانشگاه به عنوان مدرس دوره، توسط اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با مشارکت دفتر امور زنان و خانواده استانداری، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و انجمن موسیقی استان زنجان برگزار می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند روز چهارشنبه ۸ تیرماه، از ساعت ۹ الی ۱۲ با حضور در سالن اجتماعات قائم(عج) واقع در خیابان شیخ فضل‌الله نوری، خیابان کلانتری، دانشکده دخترانه قائم، طبقه سوم در این کارگاه آموزشی شرکت کنند.

لازم به ذکر است، به شرکت‌کنندگان در دوره گواهینامه آموزشی به مدت ۴ ساعت از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعطاء می‌شود.

انتهای پیام
captcha