درخشش استان فارس در مسابقات قرآن فرهنگیان
کد خبر: 4067180
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

درخشش استان فارس در مسابقات قرآن فرهنگیان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از درخشش فرهنگیان فارس در هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور خبر داد و گفت: استان فارس از حیث کسب تعداد رتبه برتر در کشور اول شد.

برگزیدگان مسابقات سراسری قرآن فرهنگیان، استان فارس به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، علیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، 7 تیرماه از درخشش فرهنگیان فارس در هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور خبر داد و گفت: همکاران فرهنگی فارس  ۷ رتبه برتر این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی با تصریح اینکه استان فارس از حیث کسب تعداد رتبه برتر نیز در کشور اول شد، افزود: در این دوره از مسابقات عید عزیزی رتبه اول کشور در رشته نهج‌البلاغه از ناحیه دو شیراز، مجتبی فیضی رتبه دوم رشته حفظ کل قرآن کریم از شهرستان فسا، محمد روحانی نفر دوم  کشور در رشته قرائت تحقیق از شهرستان سروستان شد.

شادباش همچنین گفت: همچنین در این مسابقات طاهره احمدی رتبه دوم کشور در رشته روش تدریس احکام از فراشبند، طاهره ابراهیمی رتبه سوم کشور در رشته حفظ کل از ناحیه ۳ شیراز، الهام قطعی رتبه سوم کشور در رشته نهج‌البلاغه از ناحیه 4 شیراز، فاطمه عیدی‌پور رتبه ششم کشور در رشته قرائت تحقیق از اقلید را به خود اختصاص دادند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس افزود: هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور به میزبانی مشهد مقدس از چهارم‌ تا ششم تیرماه در رشته‌های قرائت، نهج‌البلاغه، حفظ کل و حفظ 10 جزء و روش تدرس احکام  برگزار شد.

انتهای پیام
captcha