پیش‌ثبت‌نام اربعین ۱۰ تیرماه در فارس آغاز می‌شود
کد خبر: 4067017
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

پیش‌ثبت‌نام اربعین ۱۰ تیرماه در فارس آغاز می‌شود

سازمان حج و زیارت فارس طی اطلاعیه‌ای از آغاز پیش ثبت‌نام متقاضیان شرکت در زیارت اربعین حسینی از تاریخ 10 تیرماه خبر داد.

پیاده روی اربعین حسینی به گزارش ایکنا از فارس، با توجه به اعلام ستاد مرکزی اربعین برای پیش ثبت‌نام زیارت اربعین سال 1401، سازمان حج و زیارت فارس اطلاعیه‌ای بدین منظور صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

بنا به اعلام سازمان حج و زیارت و با توجه به مصوبه ستاد مرکزی اربعین پیش ثبت نام زائرین اربعین حسینی سال جاری از روز جمعه 10 تیرماه 1401 مصادف با اول ذی‌الحجه 1443 آغاز خواهد شد. در این راستا نکاتی جهت اطلاع عموم مردم شریف فارس و متقاضیان اربعین حسینی اعلام می‌شود.

1- پیش ثبت‌نام از متقاضیان زیارت اربعین حسینی از تاریخ 10 تیرماه سال 1401 لغایت 31 تیرماه سال 1401 به مدت ۲۰ روز از طریق سامانه سماح به نشانی الکترونیکی https://samah.haj.ir  انجام می‌شود. (لازم به ذکر است در این مرحله صرفاً پیش ثبت‌نام انجام می‌شود و به منزله ثبت نام قطعی نیست).

متقاضیان می‌توانند به دو روش 1- از طریق سامانه الکترونیکی سماح 2- با مراجعه به دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت نسبت به پیش ثبت‌نام اربعین اقدام کنند.

لیست دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت در سایت حج و زیارت استان فارس به نشانی الکترونیکی https://fars.haj.ir درج شده است.

2- با توجه به اینکه نکات و موارد مهم از طریق شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه اطلاع‌رسانی خواهد شد ضرورت دارد متقاضیان در ثبت شماره تلفن همراه خود در سامانه دقت ویژه کنند.

3- طبق مصوبه ستاد مرکزی اربعین تزریق حداقل دو دُز واکسن کرونا از شرایط تشرف می‌باشد که در زمان ثبت‌نام قطعی از وزارت بهداشت استعلام می‌پذیرد لذا متقاضیان گرامی باید نسبت به تکمیل مراحل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

4- داشتن گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ اعزام الزامی است؛ در صورت لزوم از هم‌اکنون نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.

5- متقاضیان حداکثر تا پایان تیرماه فرصت دارند در سامانه سماح پیش ثبت‌نام خود را انجام دهند.

«متقاضیان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه سماح به آدرس الکترونیکی https://samah.haj.ir مراجعه کنند».

انتهای پیام
captcha