دلایل عدم استقبال از بیمه مربیان قرآن در خراسان جنوبی چه بود
کد خبر: 4066870
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

دلایل عدم استقبال از بیمه مربیان قرآن در خراسان جنوبی چه بود

مدیرعامل اتحادیه قرآنی خراسان جنوبی به دلایل عدم استقبال از بیمه مربیان قرآن در این استان اشاره کرد و گفت: استان پراکندگی زیادی دارد و بعضاً افراد به بسترهای اطلاع‌رسانی متصل نیستند.

هادی مساحهادی مساح‌شوکت‌آباد، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت استان خراسان جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا، در رابطه با اینکه هیچ فردی در این استان در بیمه مربیان قرآن ثبت‌نام نکرده است، به دلایل این امر اشاره کرد و گفت: یک مقداری مشکل اطلاع‌رسانی وجود دارد، به دلیل اینکه استان پراکندگی زیادی دارد و بعضاً به بسترهای اطلاع‌رسانی متصل نیستند.

وی ادامه داد: در اتحادیه استانی نیز شرایط مکاتبه را نداریم، از اینرو تا این لحظه استقبال چندانی نشده است. بسیاری از ساکنان روستاها مجرد و تحت تکفل والدینشان هستند و به این دلایل اقبال چندانی در این خصوص نیست.

مساح‌شوکت‌آباد عنوان کرد: البته بعد از مجمع اتحادیه در شهر مشهد مقدس، خیزی برداشته شده تا اطلاع‌رسانی تکمیل شود و مجدداً در حال اطلاع‌رسانی از طریق مؤسسات عضو اتحادیه هستیم.

وی گفت: مهلت پایان ثبت‌نام تعیین نشده است و مربیان قرآنی فاقد بیمه در استان خراسان جنوبی می‌توانند با شماره 09382922516 (خانم دلاکه) تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha