راهبران جدید گروه‌های تخصصی انجمن سواد رسانه‌ای ایران مشخص شدند
کد خبر: 4066755
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

راهبران جدید گروه‌های تخصصی انجمن سواد رسانه‌ای ایران مشخص شدند

معاون کارگروه‌های انجمن سواد رسانه‌ای ایران از تشکیل گروه‌های تخصصی جدید این انجمن با حضور چهره‌های تازه نفس و با تجربه خبر داد.

سواد رسانه‌ای

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انجمن سواد رسانه‌ای ایران؛ امیر یوسفی، معاون کارگروه‌های انجمن سواد رسانه‌ای ایران گفت: راهبران هشت گروه تخصصی انجمن در فرآیندی علمی انتخاب و معرفی شدند.

یوسفی با قدردانی از مسئولان سابق گروه‌های تخصصی انجمن سواد رسانه‌ای ایران اظهار امیدواری کرد راهبران و مسئولان جدید گروه‌ها برای پویایی انجمن در راستای اهداف عالیه خود گام بردارند.

بر همین اساس حمیدرضا کمالی، پژوهشگر مسائل سیاسی و از اساتید سواد رسانه‌ای به عنوان راهبر گروه کنشگری سیاسی معرفی شد و قرار است سجاد عابدی وی را در مدیریت این گروه تخصصی همراهی کند.

سیدپیمان خادم‌الحسینی، معاون انجمن سواد رسانه‌ای ایران راهبر گروه کنشگری دینی شد و رحمن زنگنه، سیدمهران دانشی و محمد ابراهیمی یاریگر وی خواهند بود.

راهبری گروه سواد بازی بعهده محمدصادق افراسیابی، معاون بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گذاشته شد و آرین طاهری، محمداحسان خرامید و آرزو سلخوری قرار است در مسئولیت جدید همراه وی باشند.

محمدمهدی فتوره‌چی، استاد دانشگاه تهران از این پس راهبری گروه علمی و آموزشی انجمن سواد رسانه‌ای ایران را برعهده دارد. رضا افخمی نیز همراه وی در این گروه خواهد بود.

نیکی حاتمی، مؤلف و پژوهشگر و مدرس سواد رسانه‌ای، چون گذشته مسئولیت راهبری گروه کودک و نوجوان را بر عهده دارد و قرار است در دور جدید فعالیت‌ها رها عابدی او را همراهی کند.

مرتضی کارآموزیان راهبر گروه رصد و پایش شد و قرار است سیده سارا میرقاسمی و حسین جرئتی وی را در این گروه همراهی کنند.

راهبری گروه والدگری رسانه بر عهده خانم بهاره نصیری، استاد شناخته شده سواد رسانه‌ای گذاشته شد و قرار است در این راه رئوف آذری و سیما میربخش وی را همراهی کنند.

گروه سواد هنری را نیز امیر یوسفی، معاون انجمن سواد رسانه‌ای ایران با همراهی مهدیه سادات شاهمرادی، حامد توکل، سیده شیما رضوی و حسام طالبی‌حقه راهبری می‌کند.

انتهای پیام
captcha