تکریم یاد «راست‌قامتان مجنون» در شیراز
کد خبر: 4066440
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

تکریم یاد «راست‌قامتان مجنون» در شیراز

نخستین پاسداشت 250 شهید استان فارس در تاریخ 4 تیرماه سال 67 جزیره مجنون با عنوان «ستاره‌های شهر» در شیراز برگزار می‌شود.

سیدمرتضی آل علی، رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارسسیدمرتضی آل علی، رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری نخستین مراسم پاسداشت 250 شهید استان فارس در تاریخ 4 تیرماه سال 1367 در جزیره مجنون خبر داد و گفت: این برنامه با عنوان «ستاره‌های شهر» در شیراز برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این برنامه را سه‌شنبه، 7 تیرماه سال جاری از ساعت 21 و مکان آن را تالار حافظ اعلام کرد و افزود: این برنامه همراه با اجرای برنامه‌های متنوع هنری و روایتگری نوین دفاع مقدس خواهد بود.

رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس یادآور شد: در این برنامه حضور خانواده‌های شهدای این عملیات زینت‌بخش برنامه خواهد بود.

آل علی با یادآوری اینکه برنامه مذکور در راستای برگزاری اجلاسیه سال 1402 شهدای استان فارس برگزار خواهد شد، گفت: در راستای اجلاسیه شهدای استان فارس سلسله جلسات پاسداشت شهدا و عملیات‌های دفاع مقدس لشکرها و گردان‌های فارس به صورت ماهانه تحت عنوان «ستاره‌های شهر» برگزار می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: سلسله جلسات و برنامه‌های «ستاره‌های شهر» در هر ماه به سوژه و موضوع جدیدی اختصاص خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha