انسان مدرن به خانواده مدرن ختم می‌شود
کد خبر: 4066424
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

انسان مدرن به خانواده مدرن ختم می‌شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان تاکید کرد: امروزه نیازهای بشر هر روز دستخوش تغییر بوده و می‌توان گفت که انسان مدرن به خانواده مدرن ختم می‌شود.

خانواده مدرن

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، حسین نجفی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان، صبح امروز در کمیته تخصصی ستاد ساماندهی با موضوع هماهنگی برنامه‌های هفته ازدواج و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان استان، با تاکید بر اهمیت رشد جمعیتی کشور، اظهار کرد: انگاره‌های بسیاری طراحی شده است تا جمعیت را کاهش دهند، به طوری که در سال ۱۴۰۵ پیری جمعیت در ایران غلبه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه انسان مدرن به خانواده مدرن ختم می‌شود، تصریح کرد: فهم ما از خانواده‌ متأثر است، تعهد و عقد معنای خود را از دست داده و انسان مدرن متعهد نیست و فقط به لذت‌جویی می‌اندیشد.

این مسئول با اشاره به اینکه بنیان خانواده بر عشق استوار بوده و عشق تنها با ایثار معنی دارد و امر جنسی در حاشیه است، خاطرنشان کرد: امروز مجبوریم خانواده، ساختارها و روندهای اجتماعی را دوباره خلق کرده و حساسیت‌هایی را که جامعه به فرد داشته و در قالب مراسم مختلف اجرا می‌شد را احیا کنیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان در ادامه این جلسه از دستگاه‌های اجرایی خواست تا با هم‌افزایی لوجستیکی امکانات را در اختیار اوقات فراغت جامعه به ویژه جوانان قرار دهند.

انتهای پیام
captcha