اصناف کشور سربازان و خط اول جبهه اقتصادی هستند
کد خبر: 4065851
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
قالیباف در نطق پیش از دستور:

اصناف کشور سربازان و خط اول جبهه اقتصادی هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت فرارسیدن روز ملی اصناف گفت: اصناف امروز با بیش از 3 میلیون کارآفرین و سرمایه‌گذار و بیش از 9 میلیون نفر اشتغال در کشور جزو سربازان و خط اول جبهه اقتصادی هستند.

محمدباقر قالیباف

به گزارش ایکنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، چهارشنبه اول تیرماه، مجلس شورای اسلامی، با تبریک و تهنیت فرارسیدن روز ملی اصناف به همه اصناف عزیز کشور، گفت: لازم است به ویژه از شهدای اصناف کشور مخصوصا در دوران دفاع مقدس یاد کنم که انصافا خوش درخشیدند و پشتیبانی‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف داشتند و امروز هم با بیش از 3 میلیون کارآفرین و سرمایه‌گذار و بیش از 9 میلیون نفر اشتغال در کشور جزو سربازان و خط اول جبهه اقتصادی هستند.

وی با آرزوی موفقیت برای همه اصناف گفت: انشالله ما هم در مجلس شورای اسلامی حمایت‌های لازم را خواهیم کرد، مخصوصا چه از اصناف تولیدی، توزیعی و خدماتی و چه خدمات فنی.

رئیس مجلس با یادآوری فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این سازمان در سال 1360 به فرمان حضرت امام(ره) شکل گرفت.

قالیباف با عرض تسلیت و تعزیت وفات مداح اهل بیت(ع)، استاد کریمخانی، به همه محبین اهل بیت(ع) گفت: ایشان از مداحان مخلص و شیفته اهل بیت(ع) بود و کار ماندگارش در ارتباط با حضرت ثامن الحجج، علی بن موسی الرضا(ع) همیشه در ذهن و یادگار به عنوان یک اثر خوب هنری و مذهبی خواهد ماند.

وی ابراز کرد: به خانواده ایشان، همشهری‌های ایشان و همه مداحان و محبین اهل بیت(ع) عرض تسلیت و تعزیت دارم.           

انتهای پیام
captcha