امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در یازدهمین دوره ارزیابی و اعطای گواهی‌نامه تخصصی به قاریان و مدرسان
کد خبر: 4065785
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در یازدهمین دوره ارزیابی و اعطای گواهی‌نامه تخصصی به قاریان و مدرسان

مهلت ثبت نام در یازدهمین دوره­ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم که از اول خرداد آغاز شده است، امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش ایکنا، ثبت نام اولین مرحله یازدهمین دوره­ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم که از اول خردادماه آغاز شده تا آخرین ساعت امروز ۳۱ خردادماه ادامه دارد و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

قاریان و مدرسان علاقه‌مند تا پایان امروز فرصت دارند، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن به نشانی quranshora.ir، بخش سامانه جامع ارزیابی جهت ثبت نام اقدام کنند.

با توجه به غیرحضوری بودن آزمون ورودی، شرکت‌کنندگان باید پس از ثبت نام، ضمن مطالعه دقیق آیین‌نامه این مرحله، قطعات تلاوت و سایر آثار مورد درخواست را ارسال کنند.

لازم به ذکر است شرکت‌کنندگان دوره نهم و دهم، نیاز به ثبت‌نام مجدد نداشته و صرفاً با درج نام کاربری و کلمه عبور و ورود به صفحه کاربری، می‌توانند نسبت به انتخاب درجه و گرایش خود اقدام کنند.

نتیجه آزمون مرحله ورودی یازدهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان، تیرماه سال جاری اعلام خواهد شد و سایر مراحل نیز مطابق تقویم اجرایی در سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha