757 زندانی نیازمند در فارس چشم‌انتظار کمک خیران هستند
کد خبر: 4065768
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

757 زندانی نیازمند در فارس چشم‌انتظار کمک خیران هستند

مدیرکل زندان‌های فارس ضمن دعوت از خیران برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، گفت: هم اکنون 757 نفر در زندان‌های فارس چشم‌انتظار دستان سخاوتمند خیران هستند.

اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های فارس به گزارش ایکنا از فارس، مراسم تجلیل از بانیان و خیران آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان فارس امروز، 31 خردادماه در اداره‌کل زندان‌های استان برگزار شد.

اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های فارس در این مراسم گفت: در طی دو سال اخیر با برگزاری این مراسم تعداد 34 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد که 30 نفر مرد و 4 نفر زن بوده، آزاد شده‌اند.

وی تصریح کرد: امید است با تلاش‌های متولیان این امر خیر سالانه طی چند مرحله این سنت حسنه که قدمتی دیرینه دارد، برگزار شود.

ابراهیمی بیان کرد: در حال حاضر تعداد 757 نفر در زندان‌های استان در حال تحمل حبس هستند که چشم انتظار دستان سخاوتمند خیران و نیکوکاران هستند.

حسینی، سرپرست هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای فارس هم که در زمینه جشن گلریزان مشارکت و همراهی دارند، نیز در این برنامه گفت: در تلاش هستیم تا سنت برپایی مراسم جشن گلریزان در شب میلاد امام علی(ع) را علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها نیز برگزار کنیم تا سهمی در کمک به قشر نیازمند داشته باشیم.

یادآور می‌شود، در پایان با تقدیم لوح سپاس از دست‌اندرکاران این مراسم قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha