بزرگداشت سالروز تولد آقای بازیگر در موزه استاد انتظامی + فیلم
کد خبر: 4065689
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

بزرگداشت سالروز تولد آقای بازیگر در موزه استاد انتظامی + فیلم

مدیر خانه موزه استاد انتظامی از برگزاری برنامه‌ای در سالروز میلاد این بازیگر خبر داد.

شکرخدا گودرزی، مدیر خانه موزه استاد انتظامی در گفت‌وگو با ایکنا گفت: در سال‌های گذشته درصدد بودیم در سالروز تولد استاد انتظامی ویژه‌برنامه‌هایی را برگزار کنیم اما متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا این خواسته محقق نشد. خوشبختانه با فروکش کردن بیماری با همکاری معاونت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران موقعیتی پیش آمد تا امسال در سالروز تولد استاد که مصادف با 31 خرداد است شاهد برگزاری برنامه‌ای با حضور هنرمندان باشیم. در این برنامه موسسه هنرمندان پیشکسوت هم همکاری دارند.

وی افزود: تجلیل از اساتیدی چون عزت‌الله انتظامی نباید تنها محدود به ایام تولد آنها باشد بلکه باید در طول سال با برگزاری برنامه‌های متنوع یاد و خاطره  این اسطوره هنری را گرامی داریم. در چنین فضایی تصمیم داریم نمایش آثاری را که استاد در آن بازی داشته‌اند را در خانه موزه استاد انتظامی مورد نظر قرار دهیم و این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

این بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: امسال نود‌و‌هشتیمن سالگرد تولد استاد است. استاد سال‌ها برای هنر این سرزمین با هنر خود افتخار آفرید. زندگی ایشان می‌تواند الگو برای جوانان علاقمند باشد تا کارهایی که تولید می‌کنند با ارزش‌های هنری همخوان شود. در این برنامه جمعی از هنرمندان که با استاد همکاری داشتند حضور خواهند داشت و البته علاقمندان به استاد انتظامی هم در این برنامه حاضر هستند.

این برنامه ساعت 19 امروز در خانه موزه استاد انتظامی واقع در قیطریه، بلوار اندرزگو، رو‌به‌روی بلوار کاوه، کوچه احمدی، پلاک 28 برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha