آغاز کلاس‌های قرآنی فصل تابستان در مؤسسه خاتم‌الانبیاء(ص)
کد خبر: 4065614
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

آغاز کلاس‌های قرآنی فصل تابستان در مؤسسه خاتم‌الانبیاء(ص)

کلاس‌های روخوانی و حفظ قرآن کریم، آموزش قرآن به معلمان آموزش و پرورش و ... در فصل تابستان از سوی مؤسسه خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار می‌شود.

مؤسسه خاتم‌الانبیاء(ص)به گزارش ایکنا، کلاس‌های قرآنی تابستانی از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خاتم‌الانبیاء(ص) بندر ماهشهر ویژه اهالی این شهر برگزار می‌شود.

از این کلاس‌ها می‌توان به روخوانی و حفظ قرآن کریم، آموزش قرآن به معلمان آموزش و پرورش، کلاس‌های کودک و خانواده، نقاشی، انگلیسی، عربی، بازآموزی پیش‌دبستانی و دروس کلاس اول تا چهارم دبستان، خیاطی، مجری‌گری، گویندگی و سخنوری، تئاتر، فتوشاپ، خوشنویسی، طراحی وب، موشن‌گرافی، مادر و کودک، کاردستی، کمک‌های اولیه و امداد و نجات، تربیت معلم مهد کودک و پیش‌دبستانی اشاره کرد.

همچنین کارگاه دانش‌افزایی حقوقی، خلاقیت، کارگاه‌های روانشناسی کنترل خشم و تربیت جنسی کودک و ... نیز از سوی این مؤسسه ویژه بانوان و آقایان گروه‌های سنی دو و نیم تا شش سال، هفت تا 20 سال، 21 تا 50 سال برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال پیام به شماره 09031138543 در واتساپ اقدام به ثبت‌نام کنند.

یادآوری می‌شود، این مؤسسه به نشانی بندر ماهشهر، خیابان امام جنوبی، خیابان حافظ، روبه‌روی مسجد رسول اکرم(ص) و دبستان ایمان، فرهنگسرای شهید باهنر شهرداری واقع شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha