شهدای سلامت را موضوع سریال‌‌ها قرار دهیم
کد خبر: 4065423
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
رجبی در گفت‌وگو با ایکنا:

شهدای سلامت را موضوع سریال‌‌ها قرار دهیم

بازیگر «آزادی مشروط» گفت: موضوعاتی نظیر شهدای سلامت و ایثار کادر درمان و گروه های جهادی تا سال‌ها می‌تواند الهام بخش تولیدات سینمایی و تلویزیونی باشد.

مهران رجبی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ایکنا گفت: در ایام کرونایی گروه‌های جهادی کادر درمان تلاش بسیار کردند تا مردم از کرونا کمترین آسیب را ببینند. این موضوع ظرفیت بسیار بالایی برای تبدیل شدن به آثار نمایشی دارد و باید تا سالها از آن برای ساخت فیلم و سریال بهره برد. این مجموعه از کارهای آغازین در این حوزه است که امیدوارم تا سال‌ها ساخت آن ادامه پیدا کند.

این بازیگر ادامه داد: فعالیت گروه‌های جهادی، شهدای فراوانی نیز داشت زیرا بسیاری از کادر درمان و گروه‌های جهادی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسیدند. زندگی هر یک از این افراد باید حداقل در قالب یک تله‌فیلم مدنظر قرار گیرد تا نام سال‌ها در تاریخ این سرزمین ماندگار باشد.

وی خبر داد: هم‌اکنون مشغول بازی در سریال «آزادی مشروط» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی هستم. این مجموعه که هم‌اکنون فیلمبرداری آن در کلارک کرج جلوی دوربین رفته به ایثار گروه‌های جهادی و کادر درمان در دوران کرونایی توجه دارد.

این بازیگر تاکید کرد: کارگردانی و تهیه‌کنندگی «آزادی مشروط» را مسعود ده‌نمکی بر عهده دارد. فیلمنامه این سریال را کریم خودسیانی و شهاب عباسی بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی نوشته‌اند. رضا توکلی، سیروس همتی، محمود مقامی، شهاب عباسی، عباس محبی، محمدرضا رهبری، بهنوش بختیاری، پوراندخت مهیمن، هلیا امامی، کاوه سماک‌باشی، علی‌رضا استادی، منوچهر آذری، افیشن سنگ‌چاپ و... از دیگر بازیگران حاضر در این سریال هستند.

رجبی درباره کاری که اخیراً روی آنتن دارد هم چنین توضیح داد: به تازگی سریالی با نام «وضعیت زرد» با بازی من روی آنتن شبکه سه رفته است که در این کار به موضوعات هسته‌ای توجه خواهد شد. در این کار که از تیمی جوان سود می‌برد به برخی مسائل در این حوزه نظر می‌شود.

انتهای پیام
captcha