مرحله دوم طرح قرآنی «تسنیم» در منطقه سوم نداجا اجرا شد
کد خبر: 4064651
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

مرحله دوم طرح قرآنی «تسنیم» در منطقه سوم نداجا اجرا شد

مرحله دوم طرح قرآنی «تسنیم» ویژه کارکنان وظیفه در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا کنارک برگزار شد.

طرح قرآنی تسنیمناوسروان سعید ملایی، مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش (کنارک) در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح قرآنی تسنیم ویژه کارکنان وظیفه این منطقه، گفت: این طرح با محوریت ترجمه و مفاهیم قرآن کریم طی دو سال خدمت سربازان وظیفه برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه دومین مرحله این طرح بر اساس تعالیم برگرفته از ترجمه مهدی محمودیان از جزء دوم قرآن برگزار شد، افزود: این طرح در منطقه سوم همزمان با سایر مناطق نداجا به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

ملایی بیان کرد: در طرح قرآنی تسنیم بر اساس محتوای مشخص، جلسات متعدد آموزشی از سوی اساتید منتخب برگزار می‌شود و هر سه ماه یکبار آزمون آن اخذ می‌شود و به سربازانی که نمره ۷۰ از ۱۰۰ کسب کرده باشند، علاوه بر هدایای نقدی و غیرنقدی، گواهینامه اعطا می‌شود.

مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم نبوت نداجا اظهار کرد: هدف از اجرای طرح قرآنی تسنیم، آشنا کردن کارکنان وظیفه با معارف حیاتی قرآن، آموزش ترجمه قرآن و آشنایی بیشتر کارکنان وظیفه با مفاهیم این کتاب آسمانی و همچنین شناسایی استعدادهای نهفته قرآنی و ایجاد فضای قرآنی بین کارکنان وظیفه است.

انتهای پیام
captcha