«جوراب رنگی» شبکه قرآن، نماینده صدا و سیما در جشنواره جهانی ABU _۲۰۲۲
کد خبر: 4064558
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

«جوراب رنگی» شبکه قرآن، نماینده صدا و سیما در جشنواره جهانی ABU _۲۰۲۲

فیلم کوتاه جوراب رنگی از مجموعه رایحه شبکه قرآن و معارف سیما، به عنوان نماینده سازمان صدا و سیما برای شرکت در جشنواره معتبر جهانی ABU _۲۰۲۲ انتخاب شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما فیلم کوتاه جوراب رنگی از مجموعه رایحه شبکه قرآن و معارف سیما، به عنوان نماینده سازمان صدا و سیما برای شرکت در جشنواره معتبر جهانی ABU _۲۰۲۲ انتخاب شد.

جوراب رنگی نام فیلم کوتاهی از مجموعه ۱۰ قسمتی رایحه است که در گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی قاسمی تولید شده است.

این فیلم از میان تمامی تولیدات شبکه‌های سیما و استانی و برون‌مرزی سازمان صدا و سیما توسط تیم کارشناسی و داوری امور بین الملل سازمان صدا و سیما برای شرکت در بخش رقابتی کودک جشنواره معتبر رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه (ABU PRIZES_ 2022) انتخاب شده است.

مجتبی قاسمی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد سینماست که نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی ۲۰ فیلم کوتاه و نگارش ۶ فیلمنامه بلند سینمایی را در کارنامه دارد و در دهه اخیر در بسیاری از جشنواره‌های معتبر جهانی خوش درخشیده و افتخاراتی را برای سینمای ایران به ارمغان آورده است.

فیلم داستانی خوناب که اثری ضد تروریستی محسوب می‌شود، آخرین ساخته مجتبی قاسمی است که جایزه معتبر بهترین کارگردانی از جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل رم ایتالیا ۲۰۲۰ و جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره بین‌المللی یونیورسال آمریکا ۲۰۲۱ را نصیب این کارگردان سینما کرده است.

انتهای پیام
captcha