جنگ ترکیبی امروز با استعمار فرانو صورت گرفته است
کد خبر: 4064470
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

جنگ ترکیبی امروز با استعمار فرانو صورت گرفته است

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس با بیان اینکه در جنگ ترکیبی امروز ملت‌ها با استعمار نو و فرانو مواجه هستند، بر ضرورت توجه به نقش آموزش و پرورش، خانواده‌ها و ائمه جمعه در این عرصه تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عادل حاجی‌پور، مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عادل حاجی‌پور، مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس امروز، 25 خردادماه در نشست ائمه جمعه و رؤسای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص هشدار درباره تهاجم ترکیبی دشمنان، نقش آموزش و پرورش و ائمه جمعه را در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز توصیف کرد.

وی افزود: در جنگ ترکیبی که در مقابله با دشمن ملت‌ها با استعمار نو و فرانو مواجه هستند، باید متوجه نقش آموزش و پرورش، ائمه جمعه و همچنین خانواده‌ها باشیم.

حاجی‌پور با بیان اینکه خانواده‌ها به عنوان یک قطعه برجسته از جورچین تعلیم و تربیت باید مورد عنایت جدی قرار گیرند، گفت: امروز در یک جنگ ترکیبی تمام عیار قرار داریم. زمانی دشمنان با جنگ نظامی و سخت با ملت‌ها مقابله می‌کردند که شناخت دوست و دشمن بسیار راحت بود اما امروز روش جنگ را تغییر داده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز استعمار کهنه به نو و اخیراً هم به فرانو تبدیل شده است یعنی مدل‌های مقابله و جنگ در بخش‌های مختلف غیرقابل تصور و حتی غیرقابل پیش‌بینی در عرصه‌های مختلف اتفاق می‌افتد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس، بستر خانواده و آموزش و پرورش را مهم‌ترین کانون اصلی حملات دشمن دانست و بر ضرورت هشیاری در این عرصه تأکید کرد.

وی با اشاره به آموزش‌های حضوری آموزش و پرورش بعد از دو ساله وقفه به دلیل شیوع کرونا تصریح کرد: بعد از دو سال ماجرای کرونا شرایط بسیار سخت‌تری در آموزش و پرورش حاکم است و ما در واقع با فضای جدیدی روبه‌رو هستیم اما این فضای جدید دست ما را نمی‌بندد بلکه زمینه برای انجام کار به شدت فراهم است.

حاجی‌پور افزود: در این راستا با روی کار آمدن دولتی انقلابی و مردمی که با تغییر در متن رویکردها و حتی سیاست‌های اجرای دولت تعاملات با ائمه جمعه و دیگران بیشتر شده است که باید از این فرصت پیش آمده نهایت بهره را ببریم.

وی با یادآوری سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه ایران قوی بدون آموزش و پرورش قوی محقق نخواهد شد، افزود: آموزش و پرورش قوی هم بدون حضور، همکاری و همدلی ائمه جمعه که در متن جامعه به عنوان فرمانده‌های قرارگاه فرهنگی مهم‌ترین مسئولیت فرهنگی شهر را به عهده دارند، اتفاق نخواهد افتاد.

انتهای پیام
captcha