برگزیدگان ویژه‌ برنامه «کرامت رضوی» جامعة القرآن اعلام شد
کد خبر: 4064265
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

برگزیدگان ویژه‌ برنامه «کرامت رضوی» جامعة القرآن اعلام شد

قرعه‌کشی شرکت‌کنندگان در ویژه‌ برنامه «کرامت رضوی» مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) انجام و برگزیدگان معرفی شدند.

 ویژه‌برنامه «کرامت رضوی»منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) در گفت‌وگو با ایکنا گفت: ویژه‌برنامه دهه کرامت از سوی این مؤسسه با عنوان «کرامت رضوی» با هدف آشنایی بیشتر مردم با سیره عملی و زندگی اهل‌بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و آشنایی با سبک زندگی خانوادگی در آیین اسلام و تبیین عوامل تحکیم خانواده در نظام فرهنگ اسلامی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌‌ها با تعداد زیادی از مخاطبان در عرصه فضای مجازی برگزار شد، ادامه داد: حدود سه هزار نفر با حضور در این طرح، فیلم‌های تهیه شده از فعالیت‌های خود را به گروه آرشیو مجازی بزرگسالان (قرآن‌ یاوران) در پیام‌رسان سروش ارسال کردند که طی قرعه‌کشی هشت خادم کرامت انتخاب شدند و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس دریافت کردند.   

مدیر روابط عمومی مؤسسه جامعةالقرآن اضافه کرد: هدی محمدیان از شعبه ساوه، زینب دولت‌زاد از شعبه زینبیه، ترنم هدایتی از اندیشه تهران، محمد یاسین از شعبه اندیشه تهران، پوریا آبرون از مینودشت، خانم ابولی از رفسنجان، خانم باباپور از امیر کلا و زینب اسحاقی از ساوه از جمله برگزیدگان این طرح بودند.

یادآور می‌شود، این طرح طی 10 شب در محورهای مختلف چون حضور در اماکن عمومی و اعطای هدیه از جانب حضرت معصومه(س)، ارسال بهترین تصویر از سفرشان به حرمین مطهر قم و مشهد، آموزش روخوانی قرآن همراه با اعطای هدیه از جانب حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، تهیه و توزیع کتاب‌هایی با موضوع سیره و زندگینامه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و کمک و تهیه بسته معیشتی به افراد کم‌برخوردار برگزار شد.  

انتهای پیام
captcha