تلاش شیراز برای میزبانی جشنواره ملی نهج‌البلاغه
کد خبر: 4064224
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

تلاش شیراز برای میزبانی جشنواره ملی نهج‌البلاغه

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تلاش برای میزبانی این دانشگاه در جشنواره ملی نهج‌البلاغه در سال‌های آینده خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سی و نهمین جلسه هفتگی شورای راهبردی مسئولان مراکز نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به منظور معارفه مسئول جدید مرکز مددکاری و تبلیغ دینی نهاد رهبری و همچنین برنامه‌ریزی در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های نهاد امروز، 24 خردادماه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست با بیان اینکه در استان فارس، نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دبیرخانه ششمین دوره جشنواره صحیفه سجادیه تعیین شده است، گفت: لازم است با استفاده از کارهایی که قبلا در خصوص صحیفه سجادیه انجام شده است و با اجرای برنامه‌های جدید و متنوع باعث آشنایی بیشتر مجموعه دانشگاه با فضای دینی و معنوی کتاب ارزشمند صحیفه شد.

وی جشنواره‌ها را بستری برای شناخت استعدادها توصیف کرد و افزود: باید مراقب بود که دچار جشنواره‌زدگی نشویم بلکه به دنبال کشف استعدادهای نو در جهت محورهای این جشنواره باشیم.

مقامی صحیفه‌خوانی را یکی از برنامه‌های مؤثر دانست و گفت: با همکاری ائمه جماعات، مبلغان، کارشناسان فرهنگسراها در دانشگاه و معاونت فرهنگی می‌توان برنامه‌های متعددی را تا پایان سال اجرا کرد تا باعث علاقه و انس بیشتر با کتاب نورانی صحیفه در بین دانشجویان، اساتید و کارکنان شد.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های فارس اظهار کرد: تصمیم داریم بعد از اجرای موفق این جشنواره، نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز متولی و میزبان جشنواره ملی نهج‌البلاغه در سال‌های آینده باشد.

یادآور می‌شود، در این جلسه حجت‌الاسلام مهدی قشقایی‌نژاد به عنوان مسئول جدید مرکز مددکاری و تبلیغ دینی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی معرفی شد.

انتهای پیام
captcha