بودجه اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان‌ها افزایش یابد
کد خبر: 4064177
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

بودجه اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان‌ها افزایش یابد

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس خواستار افزایش بودجه اتحادیه استان‌ها شد و گفت: باید سهم استان‌ها در مسائل بودجه‌ای بیشتر لحاظ شود.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارسمحمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور در مشهد مقدس خبر داد و گفت: این نشست طی روزهای اول تا سوم تیرماه جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 5 نفر از اعضای هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس نیز در این نشست حضور خواهند داشت، افزود: حضور فعالانه در مجمع عمومی کشور برای استان مفید است و قطعاً نظرات اعضای هیئت مدیره در این زمینه راهگشا خواهد بود.

اسلامی بیان کرد: یکی از مباحثی که در این نشست دنبال خواهیم کرد بحث بودجه‌های قرآنی اتحادیه است و درخواست ما این است که سهم استان‌ها در مسائل بودجه‌ای مشخص شده و افزایش یابد.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس اظهار کرد: در مسائل بودجه‌ای نباید صرف اینکه تمرکز بر مرکزیت اتحادیه کشوری باشد بلکه سهم استان‌ها در نظر گرفته شود تا بتوان اقدامات خوبی برای مؤسسات و تشکل‌های استانی انجام داد.

وی تصریح کرد: در صورت افزایش بودجه اتحادیه استان‌ها می‌توانیم حمایت‌های بیشتری از طرح‌های مؤسسات قرآنی در طول سال انجام دهیم و به رونق فعالیت‌های قرآنی در سطح استان کمک دهیم.

اسلامی همچنین در خصوص مالیات مؤسسات قرآنی نیز گفت: در سال جاری هم تلاش می‌کنیم مانند سال گذشته مالیات مؤسسات قرآنی استان را با همکاری مسئولان مربوطه در سطح استان و کشور، به صفر برسانیم و مؤسسات قرآنی طبق قانون از پرداخت مالیات معاف شوند.

انتهای پیام
captcha