چهره‌های قرآنی استان سمنان تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4064145
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
به همت اداره کل تبلیغات اسلامی:

چهره‌های قرآنی استان سمنان تجلیل می‌شوند

چهارمین مراسم تجلیل از چهره‌های قرآنی استان سمنان شامل اساتید، مدیران و استعداد‌های قرآنی در شاهرود برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، چهارمین مراسم تجلیل از چهره‌های قرآنی استان سمنان شامل اساتید پیشکسوت آموزش قرآن کریم، اساتید جلسات دائمی تفسیر قرآن کریم، مدیران تشکل‌های قرآنی و استعداد‌های قرآنی در شاهرود برگزار می‌شود.

این مراسم با اهداف ترویج و نشر فرهنگ غنی قرآن کریم، ایجاد اشتیاق و حرکت عمومی برای انس با کلام الله مجید، ایجاد انگیزه برای فعالان و نخبگان قرآنی و الگوسازی چهره‌های قرآنی برای اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان برپا می‌شود.

این مراسم امروز سه‌شنبه با تجلیل از چهارده چهره پیشکسوت و تأثیرگذار عرصه آموزش قرآن کریم استان سمنان برگزار می‌شود و در این همایش چهار نفر از اساتید پیشکسوت جلسات دائمی تفسیر قرآن نیز تجلیل می‌شوند

در این مراسم ۲۳ تشکل قرآنی برگزیده نیز تجلیل می‌شوند که شامل چهار خانه قرآن و عترت شهری، هشت خانه قرآن و عترت روستایی و ۱۱ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت(ع) است. همچنین تعداد ۱۰ نفر از استعداد‌های قرآنی برگزیده استان و نیز یک نفر از بانوان این استان که در سال ۱۳۹۹ حائز رتبه اول رشته حفظ کل قرآن کریم در مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی ایران شده است، قدردانی خواهد شد.

تلاوت قرآن، اجرای گروه تواشیح، سخنرانی استاندار و نماینده ولی فقیه در این استان از جمله برنامه‌های این همایش است که عصر امروز سه‌شنبه در پردیس سینمایی مهر شاهرود برگزار می‌شود.

چهره‌های قرآنی استان سمنان تجلیل می‌شوند

انتهای پیام
captcha