«نذری» آماده توزیع شد
کد خبر: 4063752
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

«نذری» آماده توزیع شد

مستند «نذری» ساخته صالح علوی‌زاده که به معنا و فلسفه این رسم می‌پردازد آماده پخش شد.

به گزارش ایکنا مستند «نذری» در 13 دقیقه تولید و آماده پخش شده است. این کار که از مضامین دینی بهره برده است در تهران جلوی دوربین رفته و قرار است به زودی در جشنواره‌های خارجی حضور پیدا کند.

صالح علوی‌زاده در مستند نظری علاوه بر کارگردانی به صورت مشترک با آزاده تقی آبادی و ارمغان خان‌محمدی تهیه کار را بر عهده دارد.

این فیلم سعی دارد هشداری باشد برای ما تا به پیرامون خود بیشتر بنگریم و در احوالات آدم‌های اطراف خودمان دقت کنیم. در این فیلم به فلسفه و پیامی که در نذری دادن وجود دارد پرداخته شده است. همچنین توصیه‌های اسلامی در سبک زندگی اسلامی و ایرانی هم در این مستند وجود دارد.

گلچهر دامغانی،  بنفشه ریاضی، رضا مرشد، رها کاشانی، بنیامین میلان، آرمین صیاد، دیانا حق شناس و آدرینا حق شناس در فیلم کوتاه «نذری» ایفای نقش داشته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «باید به آدما درس داد... باید بهشون یاد داد خوب چیه بد چیه...»

فهرست عوامل این فیلم کوتاه عبارت است از: کارگردان: صالح علوی‌زاده، نویسندگان: صالح علوی‌زاده و رضا مرشد، مدیر فیلمبرداری: عاطف امیری، طراح و ترکیب صدا: سیدمحمود موسوی نژاد، صدابردار: آرش نجفیان، طراح صحنه: هما ساداتیان و صالح علوی‌زاده، طراح لباس: سارا مژده، طراح گریم: فرنوش رضویان، موسیقی: پویا نوروزی، صداگذار: معصومه حاجی یوسف، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره‌چیان و برنا جمشیدی، جلوه های ویژه بصری: محمد نوحی، گرافیست: مریم برادران، عکاس: زهرا جمشیدی، طراح تیتراژ: حجت غلامی، مدیر تولید: هادی شیخ‌الاسلامی، جانشین تولید: پویان رضایی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریز: پگاه محمودوند، دستیاران کارگردان: امیرپیرصالحی و آرمین صیاد، مشاور رسانه‌ای: مریم رودبارانی، مجری طرح: مؤسسه فرهنگی هنری کارنامه، تهیه‌کننده: صالح علوی‌زاده، آزاده تقی‌آبادی و ارمغان خان محمدی.

انتهای پیام
captcha