جلوه‌گری عشق مردم به اهل بیت(ع) در بازسازی عتبات عالیات
کد خبر: 4063696
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

جلوه‌گری عشق مردم به اهل بیت(ع) در بازسازی عتبات عالیات

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با بیان اینکه جلوه‌گری عشق مردم به اهل بیت(ع) در بازسازی عتبات عالیات مشهود است، گفت: مردم با قدم برداشتن در راه اهل بیت(ع) خود را بیمه آن بزرگواران می‌کنند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، عصر دیروز، 21 خرداد در جلسه هیئت امنای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان فارس گفت: توجه به این موضوع که تمامی اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات با استفاده از نذورات مردمی است، بسیار مهم و اساسی است.

وی افزود: حرم‌های مطهر اهل بیت(ع) را مردم با جان و مال خودشان حفظ و حراست کرده‌اند و این امر تا امروز جلوه‌گر بوده است و همین موضوع اهمیت این کار مقدس را نشان می‌دهد.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه مردم با قدم برداشتن در راه اهل بیت(ع) خودشان را بیمه آن بزرگواران می‌کنند، ادامه داد: همین موضوع سبب شده اشتیاق و علاقه وافر مردم به این امر الهی پیش از پیش شود و هرکس با هر مقدار از بذل مال خود در این راه مشارکت و کمک کند که این امر با ارزشی است‌.

وی شیوه کمک گرفتن از مردم در این موضوع را بسیار خاص دانست و افزود: حتماً باید اهمیت کار و قدم برداشتن در این راه مقدس که طبق آیات و روایات الهی، مورد تاکید همه مراجع و علما است، تبین شود.

رئیس هیئت امنای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان فارس اظهار کرد: این موارد باید برای مردم بیش از گذشته شرح داده شود تا همه افراد در این فیض الهی سهیم شوند.

آیت‌الله دژکام با تأیید صحبت‌های استاندار فارس در خصوص اینکه با قدم برداشتن در راه اهل بیت(ع) حقیقتاً توسعه و پیشرفت استان را بیمه می‌کنید، تصریح کرد: این یک اصل مهم است که باید به تمامی دستگاه‌ها و نهادها به‌عنوان چراغ راه منعکس و ابلاغ شود.

انتهای پیام
captcha