وضعیت آبی 31 شهرستان فارس
کد خبر: 4063518
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱

وضعیت آبی 31 شهرستان فارس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اعلام آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونا در فارس، گفت: هم‌اکنون ۳۱ شهرستان استان در وضعیت آبی و پنج شهرستان در وضعیت زرد است.

سید وحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سید وحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 21 خردادماه با اعلام آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونا در فارس، بیان کرد: هم‌اکنون ۳۱ شهرستان استان در وضعیت آبی و پنج شهرستان سرچهان، استهبان، خرامه، فراشبند و خنج در وضعیت زرد هستند.

وی ضمن قدردانی از اساتید و کارکنان مجموعه سلامت فارس به ویژه خدمات ارزشمند مدافعان سلامت از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت در مبارزه با کرونا، گفت: مشارکت مردم در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون در برابر کروناویروس نیز در مدیریت و کنترل این بیماری تاثیرگزار بوده است که مجموعه سلامت قدردان همراهی و همیاری مردم در این بحران است.

حسینی با تأکید بر تکمیل واکسیناسیون علیه کروناویروس، توصیه کرد: پایبندی تمامی اقشار جامعه در تکمیل فرآیند واکسیناسیون علیه کروناویروس در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند استمرار وضعیت مطلوب کرونایی در استان را تضمین کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ایمنی عمومی جامعه در برابر کروناویروس را مستلزم تزریق واکسن علیه این بیماری و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: افرادی که تاکنون برای انجام واکسیناسیون علیه کروناویروس اقدام نکرده‌اند، هر چه سریع‌تر به مراکز انجام واکسیناسیون در سطح استان مراجعه کند.

انتهای پیام
captcha