همکاری شرکت فین‌تک اسلامی با ستاره مسلمان فوتبال فرانسه
کد خبر: 4063488
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

همکاری شرکت فین‌تک اسلامی با ستاره مسلمان فوتبال فرانسه

پل پوگبا، ستاره مسلمان فرانسوی تیم فوتبال منچستر یونایتد به عنوان نماینده یک شرکت فعال در زمینه فین‌تک اسلامی برگزیده شد.

به گزارش ایکنا به نقل از بیزنس تودی،  شرکت سرمایه‌گذاری واحد (Wahed) که در حوزه فین‌تِک اسلامی فعال است، با پل پوگبا قرارداد همکاری امضا کرده است. 

این شرکت فرانسوی که دفتری نیز در مالزی دارد، پل پوگبا را به عنوان سرمایه‌گذار و سفیر برند این شرکت معرفی کرده است. پوگبا که فوتبال خود را در سن 6 سالگی شروع کرده به دلیل حضور در باشگاه لیگ برتری منچستریونایتد انگلیس و تیم ملی فرانسه به خوبی شناخته شده است.

پل پوگبا و جنید واحدنا، مدیر اجرایی شرکت واحد پس از ملاقات، در مأموریت واحد برای ایجاد سرمایه‌گذاری اخلاقی و در دسترس و مقرون به صرفه، و تقویت مشارکت پوگبا با جهان اسلام نقاط مشترکی یافتند. 

پوگبا خاطرنشان کرد: پس از ملاقات با جنید و درک مأموریت واحد، می‌دانستم که می‌خواهم بخشی از آن باشم، زیرا در نوجوانی به راه امنی برای مدیریت و سرمایه‌گذاری پول خود دسترسی نداشتیم. من امیدوارم که همکاری من با واحد به جوانان کمک کند که دریابند راه‌هایی برای شروع سرمایه‌گذاری درست وجود دارد و فکر کردن به اهداف بلندمدت مالی در اوایل زندگی هوشمندانه است.

واحد در حال حاضر به افراد این امکان را می‌دهد که پول خود را به روشی سریع، آسان و مقرون به صرفه و در زمینه‌های اخلاقی سرمایه‌گذاری کنند. واحد از زمان آغاز به کار با بیش از 300 هزار مشتری در سراسر جهان به طور پیوسته همکاری کرده است.

جنید واحدنا، مدیر اجرایی شرکت واحد گفت: پل یک رهبر با عملکرد ممتاز در حرفه خود است و شخصیت او با چشم انداز و مأموریت ما در تلاش برای دستیابی به آن هستیم مطابقت دارد. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که همچنان که به تصویرسازی مجدد یک فضای مالی منصفانه‌تر ادامه می‌دهیم از او به عنوان سفیر جدید برند خود استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha