از آموزش قرآن تا ستاره‌شناسی در «تابستان داغ شیراز»
کد خبر: 4063327
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

از آموزش قرآن تا ستاره‌شناسی در «تابستان داغ شیراز»

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در تشریح برنامه‌های اوقات فراغت ایام تابستان این کلان‌شهر از اجرای برنامه‌های مختلفی نظیر آموزش قرآن، احکام و عقاید اسلامی، ستاره‌شناسی و غیره در مراکز وابسته به شهرداری خبر داد.

مصطفی مشفقیان، معاون فرهنگی شهرداری شیراز به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، مصطفی مشفقیان، رئیس این سازمان شب گذشته، 20 خردادماه به تشریح برنامه‌های اوقات فراغت ایام تابستان در این کلان‌شهر پرداخت و از اجرای رویداد «تابستان داغ شیراز» با ویژه برنامه‌های بسیار متنوع برای تمامی رده‌های سنی خبر داد.

وی اظهار کرد: این رویداد با هدف افزایش نشاط اجتماعی و غنی‌سازی‌ اوقات فراغت شهروندان برنامه‌ریزی شده است که فرصت مناسبی نیز برای ارتقا و بازیابی سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی شهر و همچنین استعدادیابی ورزشی و هنری در رشته‌های مختلف نیز است.

مشفقیان با بیان اینکه برگزاری انواع کلاس‌، دوره‌ و اردو از ویژه برنامه‌های این رویداد بوده است، گفت: در کلاس‌های حوزه هنری بیش از پنجاه رشته درنظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز اضافه کرد: همچنین طی سه ماه تابستان علاوه بر دوره‌های تخصصی امداد و نجات، کلاس‌ها و دوره‌های متنوع ورزشی در رشته‌های فوتبال، بسکتبال، والیبال، کشتی، ورزش‌های رزمی و... برگزار خواهد شد.

وی، برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزش قرآن کریم، احکام و عقاید اسلامی و همچنین دوره‌های آموزش نجوم و ستاره شناسی تخصصی و عمومی را به عنوان دیگر ویژه برنامه‌های این رویداد نام برد و افزود: اردوهای جذاب تفریحی و ورزشی و همچنین اجرا بازی‌های شاد و مفرح به صورت گروهی و خانوادگی از دیگر موارد برنامه‌ریزی شده در این رویداد هستند.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و و‌رزشی شهرداری شیراز در پایان با بیان اینکه تلاش این سازمان در جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع برای اوقات فراغت خانواده‌ها معطوف شده است، گفت: با اجرای این برنامه‌ها رویدادی مناسب برای ارتقای شادی و نشاط اجتماعی مبتنی بر فرهنگ ایرانی ـ اسلامی نیز رقم خواهد خورد.

انتهای پیام
captcha